Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Rimmel

billig & bra

eller

billig & elendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye erfaring, men jeg har ikke vært fornøyd med det jeg har prøvd.

Skrevet

Tja, litt midt-på-treet kanskje? Har forelsket meg pladask i Exaggerate mascaraen ihvertfall, som også har scoret skyhøyt i diverse tester. Foundationen er sånn "hips-om-haps"- ikke noe videre fornøyd.

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med neglelakk fra Rimmel. Ellers synes jeg de er midt på treet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med det jeg har prøvd derfra. Har hatt en øyenskygge-duo, og hadde ingenting negativt å si om kvaliteten. Har også hatt ulike neglelakker i tøffe farger, og en god stund brukte jeg den flytende eyelineren i Exaggerate-serien.

Leppestiftene har veldig fine farger, men jeg synes de stinker...

Skrevet

Jeg bruker en duo/trio øyenskygge fra Rimmel i brun/beige som jeg er veldig fornøyd med. Har prøvd å finne en annen i et litt dyrere merke for å se om jeg blir mer fornøyd, men har endt opp med den samme igjen.

Så billig og bra/ok, uten å si at det ikke finnes andre som er bedre.

Jennifer

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg sluttet med eyelineren, jeg var jo fornøyd? Nå bruker jeg en fra Kanebo (heldigvis kan jeg kjøpe løse blekkpatroner til den).

Skrevet

Jeg synes neglelakken fra Rimmel er veldig bra, resten jeg har prøvd har vært elendig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde en foundation derifra, riktignok for flere år siden..men den var grusom! Tror rimmel varierer veldig.

Skrevet

Jeg digger eyelinerene til Rimmel!!!

(spesielt den graa og brune)

Clea

Skrevet
Tror rimmel varierer veldig.

Jepps, det er min erfaring også.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg ble skikkelig gledelig overrasket over lipglossen deres, :P

Derfor jeg spør dere andre.

Gjest Indianlady
Skrevet

Husker vi var ung jenter på 14 år og da brukte vi Rimmel,kvaliteten på varen var slik prisen var.Rimmel er skrammel etter min mening,og jeg har ikke brukt det siden jeg var 14 år.

Gjest sexysadie
Skrevet

Det er jo en stund siden du var 14 år....

Mangt har skjedd inne kosmetikk siden da...

Skrevet

jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har prøvd derfra, ihvertfall.

Skrevet

Jeg har bare prøvd et par av neglelakkene deres, og de var helt elendige etter min mening, derfor har jeg aldri tatt meg bryet med å prøve noe annet fra Rimmel. Men ettersom det ser ut til at mange har hatt positive erfaringer, lurer jeg nesten på å prøve noe sminke fra dem neste gang lysten-på-noe-nytt-uten-å-tømme-kontoen melder seg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...