Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Det er fortsatt en stund til typen kommer hjem fra ferie, men jeg liker å ha god tid. Noen idèer til hvordan jeg kan ønske han velkommen hjem? Tenkte på noe kreativt.
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Ingen like kreative mennesker som meg her?
Gjest Nanette Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Tenkte mer på å diske opp med en god middag, og fylle kjøleskap med favorittmaten og favorittølen hans. Ikke så kreativt men.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Tenkte mer på å diske opp med en god middag, og fylle kjøleskap med favorittmaten og favorittølen hans. Ikke så kreativt men. Veien til en manns hjerte går gjennom magen, er det ikke det dem sier?
Gjest Kathpus Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Veien til en manns hjerte går gjennom magen, er det ikke det dem sier? Det var jo ingen dårlig idè det. Takk.
bertelina Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 (endret) hva med og strø noen roser på senga eller sette noen roser i en vase.tenne på stearinlys og dempe de andre lysa.kjøpe/lage et kort hvor det står no fint på og lage en god middag:) Endret 20. juli 2011 av bertelina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå