pandabear Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Jeg lurer på om det er noen som vet om noen gode klokkebutikker på nettet som selger ekte varer?
Ravn1 Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Klokker.no.Har aldri handlet der,men det virker som en seriøs nettisde
pandabear Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Takk Siden ser jo ordentlig ut, men man vet jo aldri. Noen som har erfaring fra denne sidn, eller andre side?
pandabear Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2011 Har lest om toppbloggere som kjøper derfra Det er sant. Klarer bare ikke helt å stole på de, og regner med at de helle rikke har kjøpt klokkene, men fått de, så de er nok lik mer kjøpt selv.. Men det er klart, kan jo være det er en ærlig side
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 har hanlet fra british wach company. var veldig fornøyd, men kjøpte ikke en veldig dyr klokke (timex). etter frakt og norsk mva kom vel klokka på halv pris i forhold til i norge tror jeg...!
pandabear Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2011 har hanlet fra british wach company. var veldig fornøyd, men kjøpte ikke en veldig dyr klokke (timex). etter frakt og norsk mva kom vel klokka på halv pris i forhold til i norge tror jeg...! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå