lureguri Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har enda ikke klart å finne "den perfekte frisøren" dessverre.. Så jeg lurer på om dere vet om en flink frisør i Bergen? Har mørkt farget hår nå, som jeg gjerne vil lysne. Etterhvert vil jeg bli blond igjen. Er villig til å betale max 1200 kr for å stripe det nå. Vet at det tar et par frisørbesøk for å bli blond igjen, men det er verdt det!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Vicecapo rett utenfor bystasjonen Suzanne der er ihvertfall kjempeflink Og så kan du bestille time over nettet
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 MaxMilan eller hva de nå heter. Og jeg likte også Cut the crap
Miah Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Ikke gå på DropIn og E.T på Åsane Storsenter, i alle fall. Gir opp. Føler meg aldri velkommen der, og at de lar meg gå ut av frisørsalongen med en HAU MED HÅR I TRYNET forstår jeg ikke.
SlowMotion Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Ramsvik. Men de koster en del, så er usikker på om det vil passe med budsjettet ditt...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Jeg liker godt Huldra. Hun ene der var veldig flink. Har aldri vært så fornøyd, men vet ikke hva hun heter. Det eneste å være litt obs på er hvis du får hun russiske eller noe sånt. Hun er nok veldig flink, men ikke helt stødig i språket og jeg må ærlig talt si at det er første gang jeg har holdt på å gråte etter jeg har vært hos frisør. Det ble bare kluss. Jeg angret faktisk på at jeg ikke tok med meg lue, og jeg pleier være ganske avslappet i forhold til håret mitt.
hufsa! Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Hva med Think tror jeg det het,der jobber vel Zølvi enda,ho som skriver her for kvinneguiden.Snakker jo fornuftig om hår i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå