Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke klart å finne "den perfekte frisøren" dessverre.. :snurt: Så jeg lurer på om dere vet om en flink frisør i Bergen? Har mørkt farget hår nå, som jeg gjerne vil lysne. Etterhvert vil jeg bli blond igjen. Er villig til å betale max 1200 kr for å stripe det nå. Vet at det tar et par frisørbesøk for å bli blond igjen, men det er verdt det!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Ramsvik frisør.

AnonymBruker
Skrevet

Vicecapo rett utenfor bystasjonen :biggrin: Suzanne der er ihvertfall kjempeflink :) Og så kan du bestille time over nettet

Skrevet

salon estilio Ligger i vaskerelven :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

MaxMilan eller hva de nå heter. Og jeg likte også Cut the crap :)

Skrevet

Ikke gå på DropIn og E.T på Åsane Storsenter, i alle fall. Gir opp. Føler meg aldri velkommen der, og at de lar meg gå ut av frisørsalongen med en HAU MED HÅR I TRYNET forstår jeg ikke.

Skrevet

Ramsvik. Men de koster en del, så er usikker på om det vil passe med budsjettet ditt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt Huldra. Hun ene der var veldig flink. Har aldri vært så fornøyd, men vet ikke hva hun heter.

Det eneste å være litt obs på er hvis du får hun russiske eller noe sånt. Hun er nok veldig flink, men ikke helt stødig i språket og jeg må ærlig talt si at det er første gang jeg har holdt på å gråte etter jeg har vært hos frisør. Det ble bare kluss. Jeg angret faktisk på at jeg ikke tok med meg lue, og jeg pleier være ganske avslappet i forhold til håret mitt.

Skrevet

Hva med Think tror jeg det het,der jobber vel Zølvi enda,ho som skriver her for kvinneguiden.Snakker jo fornuftig om hår i allefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...