Gå til innhold

Bryllupskort for homofile bryllup...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger diverse bryllupskort i sommer, og de fleste er jo greie å skaffe. Men så mangler jeg kort til to homofile og et lesbisk par... Hvor i all verden får man tak i dette?! Jeg har lett meg grønn rundt i diverse butikker, og etter å ha lagt ned så mye innsats, rett og slett NEKTER jeg å kjøpe patetiske kort med to duer som bærer hver sin ring i nebbet osv. Jeg mener, det må da være et marked for dette, så hvorfor er det ikke å få tak i?

Jeg blir så irritert, og nekter å gi meg før jeg finner noe pent! Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du absolutt å ha et kort med et brudepar utenpå, da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du absolutt å ha et kort med et brudepar utenpå, da?

Nei, jeg gjør vel ikke det, men jeg synes det er fryktelig urettferdig at det ikke finnes, når det faktisk er sånn at homofile gifter seg her i landet. Så det er blitt nesten en prinsippsak for meg det her nå. :fnise: Så ja, jeg må ikke, men jeg VIL HA kort med brudepar utenpå. Basta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gjør vel ikke det, men jeg synes det er fryktelig urettferdig at det ikke finnes, når det faktisk er sånn at homofile gifter seg her i landet. Så det er blitt nesten en prinsippsak for meg det her nå. :fnise: Så ja, jeg må ikke, men jeg VIL HA kort med brudepar utenpå. Basta.

Da så. Det er jeg helt enig. Hva med å kontakte en selger på epla og høre om de kan lage et til deg? Hvis du har god tid kan du jo bestille fra etsy eller her.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Søk på gay wedding card. Jeg fant en butikk som hadde mange her, og det er sikkert flere hvis du googler litt rundt:)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips, folkens! Problemet mitt er at jeg har brukt alt for lang tid på å fly fra butikk til butikk, så jeg rekker ikke å bestille fra utlandet til to av bryllupene... Må dessuten innrømme at jeg synes mange av kortene i lenkene så ut til å være laget med gratisbildene som følger med Office-pakka. Ikke for å være kritisk, altså, men... De siste fra epla der var jo nydelige, men jeg er usikker på om jeg rekker å få de før helga selv om det er innenlands...?

Gjest strykebrett
Skrevet

hvilken by bor du i? Har du ikke mulighet til å kjøpe noe fint papir, printe litt bilder fra nettet og så klipp og lim? Mange hobbybutikker har flinke folk som sikkert kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Juhu, jeg har allerede fått svar på mail fra eplaselgeren! Hun lager et tredje kort til meg i kveld og sender alt i morgen tidlig. Da burde jeg ha det i posten på fredag og rekker lørdagens bryllup!

Da ordna det seg!

• Liker 1
Skrevet

Så søtt at du gjør sånn innsats! Kjempefint at det ordna seg! Kult å vite at Gaysir også har sånne. Burde finnes i vanlige bokhandler og kortbutikker nå, har tross alt vært mulig å gifte seg siden 2009!:-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så søtt at du gjør sånn innsats!

Det skulle bare mangle. Jeg liker å bruke pene kort, og bryllup er absolutt ikke noe unntak, uansett hvilke kjønn brudeparet består av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også vært på jakt etter, så fint med tips! :-)

Skrevet

Det skulle bare mangle. Jeg liker å bruke pene kort, og bryllup er absolutt ikke noe unntak, uansett hvilke kjønn brudeparet består av.

Bra! :-) Håper det finnes masse sånne kort når jeg og min kjære en eller annen gang skal gifte oss!:-)

AnonymBruker
Skrevet

Bra! :-) Håper det finnes masse sånne kort når jeg og min kjære en eller annen gang skal gifte oss!:-)

Vi fikk bare kort med to ringer, blomster, kaker etc. Sikkert ingen som hadde funnet noe annet...

Skrevet

Vi fikk og 'bare' nøytrale kort da vi gifta oss i fjor. Helt greit egentlig, selv om et kort med to damer hadde vert ekstra festlig.

Skrevet

Hvis du skal være så prippen og vanskelig at du ikke ønsker å kjøpe to duer, så LAG KORTET SELV. For DET har du tid til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal være så prippen og vanskelig at du ikke ønsker å kjøpe to duer, så LAG KORTET SELV. For DET har du tid til.

Det er ikke nødvendig, for jeg fikk kjøpt nydelige kort fra epla.no i tide.

Lurer forøvrig på hva som er prippent med å ønske å gi bort alminnelig pene bryllupskort i forbindelse med venner og families bryllup?

TS

• Liker 3
Skrevet

Fordi det virket som om du på det tidspunktet ikke hadde orket å sett på kort (du må jo regne med at noe slikt kan være vanskelig å få tak i) før det var blitt for sent. Derfor prippen.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det virket som om du på det tidspunktet ikke hadde orket å sett på kort (du må jo regne med at noe slikt kan være vanskelig å få tak i) før det var blitt for sent. Derfor prippen.

For det første: hvorfor må jeg regne med at det er vanskelig å få tak i? Homofile har giftet seg i 18 (!!!) år her i landet. Det burde være lang nok tid til å få designet et bryllupskort eller to. Skulle man tro.

For det andre lette jeg etter disse bryllupskortene i godt over en måned, i fem ulike byer og minst 25 ulike bokhandlere. Jeg tror det kvalifiserer til at jeg "hadde orket å se på kort"...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...