Miss moneypenny Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei! Skriver her i håp om at noen kloke hoder kan hjelpe meg litt Jeg har problemer med nettleseren (Safari). Bildet som kommer opp er helt mørkt, og blir liksom ikke helt ferdig med å laste inn siden. Når jeg prøver å taste inn en ny adresse laster den ikke inn siden automatisk lenger, jeg må plutselig trykke på "Gå". Hvis jeg f.eks prøver å få opp google, kommer det opp i bakgrunnen med mørkt bilde mens det er et blått felt over, der webadressen står. Litt dårlig forklart kanskje, og som dere sikkert skjønner er jeg litt noob i teknologiens verden Så det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre for å få safari til å oppføre seg som før? Tilbakestille et eller annet? Blir veldig takknemlig hvis noen har noen innspill
Mynona Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Min var helt merkelig en liten stund for et par uker siden. Fikk ikke gjort noe som helst - alt var litt gråaktig osv... Men det ble bra når jeg skrudde av og på telefonen. Har du prøvd det? Altså helt av, ikke bare standby på skjermen.
Yme Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Alle operativsystemer tuller med et eller annet innimellom. En ting som alltid burde gjøres når det skjer noe rart, er å skru av telefonen (man burde ta ut batteriet i noen sekunder, men det går jo ikke på iPhone) en liten stund, og starte på nytt. Hvis det ikke hjelper, kan du se om du finner noen andre nettlesere på markedete, for å sjekke om de fungerer bedre... Prøv feks Dolphin HD, eller Opera.
Miss moneypenny Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2011 Ok, takk for svar! Husker jo ikke koden da, men når jeg finner den skal jeg prøve å slå den av og på igjen
Miss moneypenny Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2011 Det ordna seg faktisk helt plutselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå