Gjest Thefainter Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Å mine venner! Da har det skjedd! På denne vakre dagen i Oslo, stjal en jævel mobilen min (som jeg ELSKET) : Så da må jeg dessverre ha ny,og siden jeg var helt oppheng i den jeg hadde (Nexus One) så har jeg ikke fulgt så mye med i mobil-verdenen. Men jeg vil ha: - Android - Ikke Iphone - Gjerne bedre enn Nexus One (de fleste nye er vel det?) - Pen Noen som har noen gode råd til en frustrert ung mann i dyp sorg?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 (endret) https://lh5.googleusercontent.com/-cgCL1NfHjEU/TiQKG-sx7zI/AAAAAAAAAEU/AquiE81UWpo/s800/screen.jpg Samsung Galaxy s II Ingen over, ingen vedsiden. Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod Endret 18. juli 2011 av Iah 2
DBM Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Vil du ha det beste av det beste, så kjøper du S2. Hvis du vil ha en relativt billig telefon og mye for pengene, så kjøper du en hu-og-hei-telefon eller ZTE Blade. 1
Yme Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Samsung Galaxy S2 eller HTC Sensation, syns jeg... Hva liker du å bruke telefonen til da? Har ikke prøvd på S2, men Sensation kan kjøre nintendo 64 emulator, så da kan du spille zelda og diverse, og det er kult lizzm! Edit: Hvis du vil ha en som ser pen ut, er ikke Galaxy S2 noe å velge... Den ser ut som en iPhone kopi i billig plastikk... Den har solid byggekvalitet, men den ser billig ut, syns jeg. Endret 20. juli 2011 av Yme
DBM Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Plast er kraftig undervurdert. Så lenge plasten ikke knirker eller er veldig skjør, så er plast helt genialt. Og smak er veldig subjektivt. HTC lager stort sett ikke pene telefoner, in my opinion
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 https://lh5.googleusercontent.com/-cgCL1NfHjEU/TiQKG-sx7zI/AAAAAAAAAEU/AquiE81UWpo/s800/screen.jpg Samsung Galaxy s II Ingen over, ingen vedsiden. Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod Denne mobilen! 1
Yme Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Plast er kraftig undervurdert. Så lenge plasten ikke knirker eller er veldig skjør, så er plast helt genialt. Og smak er veldig subjektivt. HTC lager stort sett ikke pene telefoner, in my opinion Det har du helt rett i, men siden jeg er meg, og derfor er verdens navle, er min mening bedre enn din. Det er sånn diskusjoner på nettet pleier å fungere, er det ikke det da? hehe
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #10 Skrevet 20. juli 2011 Alt annet enn iPhone er plastikk dritt Og det sier du på hvilket grunnlag? Er det fordi iPhone veier mye du tror dette? Vel, jeg kan informere deg om at du tar feil.
Yme Skrevet 20. juli 2011 #11 Skrevet 20. juli 2011 Alt annet enn iPhone er plastikk dritt *Fniiis* Telefonen min er lagd av aluminium.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #12 Skrevet 20. juli 2011 Og det sier du på hvilket grunnlag? Er det fordi iPhone veier mye du tror dette? Vel, jeg kan informere deg om at du tar feil. Det er jo bare å TA litt i iPhone4 vs feks HTC, Samsung, Huawei osv. Du kjenner byggekvaliteten er en helt annen. Skikkelig glass og solid alu-ramme rundt. Helt annen kvalitet. Mye, mye bedre
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #13 Skrevet 20. juli 2011 Det er jo bare å TA litt i iPhone4 vs feks HTC, Samsung, Huawei osv. Du kjenner byggekvaliteten er en helt annen. Skikkelig glass og solid alu-ramme rundt. Helt annen kvalitet. Mye, mye bedre Jeg synes kvaliteten på min SGS2 er MYE bedre enn min iPhone.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 Jeg synes kvaliteten på min SGS2 er MYE bedre enn min iPhone. Da har ikke du iPhone4, men den gamle (den som Samsung nå kopierer)
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #15 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har brukt iPhone 4 og synes den er noe drit. Men smaken er som baken! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #16 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har brukt iPhone 4 og synes den er noe drit. Men smaken er som baken! He,he...du prater rundt deg selv. Vi snakket om byggekvalitet, og der er iPhone4 best. Ferdig. Så blander du inn en gammel iPhone og en iPhonekopi fra Samsung! Det er jo bare tull. Uansett: iPhone er ikke noe drit - uansett åssen du vrir og vender på det. Du behøver ikke å ha råd til den - eller like den - eller kjøpe den. Men; den er IKKE noe drit. Det er jo en tullete påstand
Gjest Heloise Skrevet 20. juli 2011 #17 Skrevet 20. juli 2011 Det hjelper ikke å pakke inn bæsj i aluminium, sånn er det bare 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #18 Skrevet 20. juli 2011 Det hjelper ikke å pakke inn bæsj i aluminium, sånn er det bare ....og hvis Apple hadde gjort det, hadde Samsung, HTC og de andre gjort det uka etterpå
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #20 Skrevet 20. juli 2011 Du kan leve i troen Trenger ikke tro i det tilfellet. Hele historien etter at Apple revolusjonerte mobilverdenen med iPhone viser jo at de kopierer hele tiden. Nå skjer det samme med iPad. Snart kommer de med PC-er som likner på iMac. Vent og se. Behøver ikke være profet for å spå det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå