AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Står mellom valget av disse telefonene nå. Jeg har hatt iPhone 3Gs lenge, men nå begynner jeg å gå litt lei. Kjenner jeg er litt klar for å bytte den ut. Den har vært en fantastisk telefon, men merker at jeg syns den er litt for enkel og lite avansert. Har derfor sett litt på HTC Incredible S og syns den virker helt super! Jeg er litt i tvil om jeg virkelig vil kvitte meg med iPhonen siden jeg er en "apple freak". Samtidig er jeg veldig klar for noe nytt! Hvis du hadde hatt valget, hvilken hadde du valgt og hvorfor?
Gjest D.O.A. Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Jeg ville valgt Iphone, rett og slett kun fordi jeg elsker designet både utenpå og innvendig. Den har alt jeg krever av en telefon, og det er i grunn ingenting jeg ikke liker ved den!
Gjest Audiot Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Gå for HTC Sensation. Banker Iphone 4 ned i støvla. Bare å lese testen på amobil. Evt gå for Samsung Galaxy II, er litt kraftigere enn Sensation igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Gå for HTC Sensation. Banker Iphone 4 ned i støvla. Bare å lese testen på amobil. Evt gå for Samsung Galaxy II, er litt kraftigere enn Sensation igjen. Jeg har sett mye på HTC Sensation, men jeg har rett og slett ikke råd til den
Henkie Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Umulig å gi noe fasitsvar her. Kan ikke si så mye om de andre telefonene du lurer på, men er selv svært fornøyd med iPhone4. Tror ikke du vil bli misfornøyd med noen av de du nevner. Kjøp den du liker best
Gjest hogwash Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Jeg ville ventet og sett på iPhone5/iPhone 4s som kommer i septermber (hvis man skal tro ryktebørsen) eller gått for samsung galaxy 2.
DBM Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har sett mye på HTC Sensation, men jeg har rett og slett ikke råd til den Men ikke dyrere enn iPhone 4?
DBM Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville valgt et-eller-annet HTC! Uten tvil. Det er litt rart, ettersom det er Samsung som har den beste telefonen. Men du liker kanskje ikke designet.
Henkie Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville valgt et-eller-annet HTC! Uten tvil. ....og du er nok en av de som mener alle med iPhone4 er hjernevaska Apple fanboys :-)
DBM Skrevet 19. juli 2011 #12 Skrevet 19. juli 2011 ....og du er nok en av de som mener alle med iPhone4 er hjernevaska Apple fanboys :-) Det gjelder bare flertallet
Skylines Skrevet 22. juli 2011 #13 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har galaxy s (den første), og den er lagt på hylla nå. Har alltid vært fan av Samsung, men denne var det mye tull med. Skrudde seg av flere ganger daglig, luktet svidd av batteriet, ville ikke på internett ++. En venninne sliter med akkurat det samme på sin. Så må ha ny jeg også!
LadyStarlight Skrevet 23. juli 2011 #14 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har Incredible S og er fornøyd med den. Har ikke opplevd noe problemer med den egentlig
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #15 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har Samsung Galaxy S i9000 Den fikk i 2010 terningkast 6, og ble betegnet som den beste telefonen som var å oppdrive. Testen med terningkast 6 er HER. Test av Samsung Det er ikke noen bra telefon synes jeg. Mister kontakt, "lugger" på touch, er generelt værre å bruke enn iPhonen. Kjæresten min har iPhone 3GS og den liker jeg MYE bedre. Skal ikke la meg lure til å kjøpe Samsung S i9000 II uansett hvor god mobiltester sier den er. Jeg sparer penger og skal ha iPhone4. Basta! 1
Pandalove Skrevet 24. juli 2011 #16 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har iPhone 4 og jeg elsker den! Ville ikke hatt noe annet. Den har alt jeg trenger og enda litt til
korallen Skrevet 24. juli 2011 #17 Skrevet 24. juli 2011 Har incredible S og synes telefonen er super på alle hold. Enkelt og elegant design, lett å bruke, overkommelig pris, så langt ikke hatt noe som helst tull med den, mange valg til å få en egendesignet meny, god lyd når man hører på musikk, god skjerm, og godt brukende kamera. Ja, generelt en telefon jeg er godt fornøyd med på alle hold, ingen vonde ord her i fra iallefall
Yme Skrevet 25. juli 2011 #18 Skrevet 25. juli 2011 Av HTC Incredible og iPhone 4, ville jeg valgt sistnevnte, om du ikke må betale en god del mer for den. Det er litt rart, ettersom det er Samsung som har den beste telefonen. Men du liker kanskje ikke designet. Hvis man kjøper med abonnement, kan man få iPhone 4 helt ned i 1 krone nå, mens Sensation er såpass ny at de helt sikkert kommer til å vente med sånne tilbud som det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå