Gå til innhold

P-piller i bagasje USA

Anbefalte innlegg

Gjest D.O.A.
Skrevet

Jeg flytter til Usa, og skal ha med P-piller for et år, jeg skal ha med meg resepten og pillene ligger i emballasjen sin, men kan jeg pakke dette med bagasjen min eller bør jeg ha det i håndbagasjen?

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det i handbagasje, vist frem i tollen og forklart, så har det gått greit. :)

Skrevet

Jeg har gjort begge deler (håndbagasje og i koffert) og har aldri hatt noe problem med det. Jeg har ikke vist de frem i tollen heller.

Gjest D.O.A.
Skrevet

Okei, men da bør det jo strengt tatt ikke være noe problem uansett hva jeg ender opp med å gjøre!

Tusen takk :)

Skrevet

God tur!! Skal du studere eller jobbe her?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette ett problem når man skal dit på ferie og?

Jeg skal dit nå i beg av aug og skal ha med meg ett brett jeg tnekte å ha i toalett mappen, må jeg ha med resept osv og kan det bli styr med det??

Skrevet

Jag fant ingen resept og hadde ikke med esken heller. Og jeg ble ikke stoppet eller noe. Men man bør visst ha det i originalemballasjen iallefall.

Skrevet

Er dette ett problem når man skal dit på ferie og?

Jeg skal dit nå i beg av aug og skal ha med meg ett brett jeg tnekte å ha i toalett mappen, må jeg ha med resept osv og kan det bli styr med det??

jeg hadde kun med et brett som var begynt på, ingen orginalamallasje og ingen respt,i håndbagasje, ble ikke stoppet:)

AnonymBruker
Skrevet

God tur!! Skal du studere eller jobbe her?

Hvor i USA bor du, Aranciata? Det er gøy å se at det er flere av oss! :)

Skrevet

Hvor i USA bor du, Aranciata? Det er gøy å se at det er flere av oss! :)

Ja! :) Jeg bor i den nordostlige delen av landet, hvis du sender meg en PM kan jeg si akkurat hvor!

Meldte meg inn paa dette forumet saa jeg kunne skrive litt mer norsk.

Skrevet

Jeg ville hatt alt i håndbagasjen, kort og greit fordi innsjekket bagasje kan forsvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...