Gjest D.O.A. Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Jeg flytter til Usa, og skal ha med P-piller for et år, jeg skal ha med meg resepten og pillene ligger i emballasjen sin, men kan jeg pakke dette med bagasjen min eller bør jeg ha det i håndbagasjen?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har tatt det i handbagasje, vist frem i tollen og forklart, så har det gått greit.
Aranciata Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har gjort begge deler (håndbagasje og i koffert) og har aldri hatt noe problem med det. Jeg har ikke vist de frem i tollen heller.
Gjest D.O.A. Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Okei, men da bør det jo strengt tatt ikke være noe problem uansett hva jeg ender opp med å gjøre! Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #7 Skrevet 19. juli 2011 Er dette ett problem når man skal dit på ferie og? Jeg skal dit nå i beg av aug og skal ha med meg ett brett jeg tnekte å ha i toalett mappen, må jeg ha med resept osv og kan det bli styr med det??
mia83 Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Jag fant ingen resept og hadde ikke med esken heller. Og jeg ble ikke stoppet eller noe. Men man bør visst ha det i originalemballasjen iallefall.
mæda Skrevet 19. juli 2011 #9 Skrevet 19. juli 2011 Er dette ett problem når man skal dit på ferie og? Jeg skal dit nå i beg av aug og skal ha med meg ett brett jeg tnekte å ha i toalett mappen, må jeg ha med resept osv og kan det bli styr med det?? jeg hadde kun med et brett som var begynt på, ingen orginalamallasje og ingen respt,i håndbagasje, ble ikke stoppet:)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 God tur!! Skal du studere eller jobbe her? Hvor i USA bor du, Aranciata? Det er gøy å se at det er flere av oss!
Aranciata Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Hvor i USA bor du, Aranciata? Det er gøy å se at det er flere av oss! Ja! Jeg bor i den nordostlige delen av landet, hvis du sender meg en PM kan jeg si akkurat hvor! Meldte meg inn paa dette forumet saa jeg kunne skrive litt mer norsk.
SmallTalk Skrevet 19. juli 2011 #12 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville hatt alt i håndbagasjen, kort og greit fordi innsjekket bagasje kan forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå