Gjest Chevy Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 heisann sambo kjøpte en ny iphone4 med nytt abbonnement 29 juli ifjor. på hans siste faktura som han fikk for noen uker siden står det at det er 0 mnd igjen av nedbetaling av tlf, hvorpå han bestiller nytt abbonnement. jeg har selv tidligere erfart at man kan bryte netcom abbonnement 1 mnd før tiden. det var dette han trodde han gjorde, altså kunne gjøre. han fikk et bruddgebyr på 600 kr nå, og selvom det skulle være slik at han hadde 1 mnd igjen før han kunne bryte - så syns jeg det høres mye ut. any thoughts??
Tropic Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Fornyet han abonnementet hos Netcom eller porterte han ut? 600 kroner kan stemme om han skiftet operatør, dette kommer an på hvilket abonnement han hadde. iTalk Large f.eks Om han fornyet abonnementet og kjøpte ny telefon hos netcom ville jeg tatt en telefon dit og hørt etter, de kan fikse opp dette også i ettertid om det viser seg å være en feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå