Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei! :-) Jeg glemte en pille på slutten av mitt forje brett og fikk i meg seks aktive tabeletter før de fire placebotabelettene. Så fikk jeg mensen på den tredje placebotabeletten. Nå er jeg på nytt brett og har tatt fire aktive pillere. Så mitt spm er om jeg kan ha ubeskyttet sex nå? I pakkningsvedlegget mitt står det at om jeg glemmer en pille må jeg ta sju stykker før jeg kan ha ubeskyttet sex igjen. Men jeg har tatt 6 pillere før mensen, og 4 etter! Ikke sju i strekk, har det noe å si? Så alt i alt har jeg tatt 10 pillere, men det var med noen før mensen og noen etter mensen.. wfauoghaouw, er jeg sikker? Jeg har lest og lest i pakkningsvedlegget, men det sier ingenting om at jeg må ta pillerene i strekk eller bare fått i meg sju pillere i det hele tatt selv om det er noen før og noen etter mensen.. Beklager hvis jeg forklarer dårlig, tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 du må ta 7 piller når du er ferdig med mensen før du kan ha ubeskyttet sex
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Okey, da får jeg bare vente, da. Tusen hjertelig for svar!!
lille meg og du Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Du kan jo ha sex med kondom selvom det ikke er like gøy:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå