AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei. Jeg driver å "dater" en gutt. Eller vi prater mye og har godt kontakt. Har ikke prata så veldig lenge, men noen uker. Han har i blandt sendt bilder av seg til meg (helt vanlige) uten å spør om å få noe igjen. I dag var jeg på trening å kom på at jeg kunne ta et bilde å sende tilbake! Jeg tok et bilde av meg selv i treningsklær hvor jeg spurte om han også trener. Etterpå fikk jeg litt kalde føtter og var litt redd at han skal tenke at jeg er billig eller noe slik! Er ikke helt meg å sende bilder men... Er det tåpelig å sende bilder til en på MMS? Hva synes dere gutter? Om en jente du likte sendte et bilde i treningsklær (litt dristig/sexy) hva hadde du tenkt? Filler... jeg tror jeg angrer!!
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Det er jo greit at du sender når han har sendt. Da føler han vel at han får noe tilbake igjen. Treningsklær er jo ikke for dristig det, da. Altså, med mindre det er snakk om veldig lettkledd. Jeg hadde tenkt at denne personen oser av selvtillit. Noe som er bra! Endret 18. juli 2011 av Kathpus
Facepainter Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Helt greit. Vi tenker ikke så mye som dere tror noen ganger, men av og til tenker vi mer enn dere tror. Umulig å bli kloke på!
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Helt greit. Vi tenker ikke så mye som dere tror noen ganger, men av og til tenker vi mer enn dere tror. Umulig å bli kloke på! Det er umulig med dere gutter! :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå