Gå til innhold

Er det noe som fungerer bedre enn MD?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har altså brukt MD formulations produkter en stund, og huden min blir ikke bedre.. Har mest av tilstoppa porer, men får noen ganger kviser også. Hva hjelper??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen??

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har du besøkt hudlege? Hvis ikke MD funker kan jeg tenke meg at du trenger piller som kan bekjempe urenhetene i huden.

Skrevet

Dersom du med "tilstoppede porer" mener hudormer/sorte prikker så er det eneste som funker å klemme ut de som allerede er i huden din. Disse er det ikke noen produkter som biter på. Du kan derimot forebygge nye hudormer med riktig hudpleie, og der skal vel i utgangspunktet MD være noe av det som fungerer best.

Hvilke produkter er det du bruker nå?

AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du med "tilstoppede porer" mener hudormer/sorte prikker så er det eneste som funker å klemme ut de som allerede er i huden din. Disse er det ikke noen produkter som biter på. Du kan derimot forebygge nye hudormer med riktig hudpleie, og der skal vel i utgangspunktet MD være noe av det som fungerer best.

Hvilke produkter er det du bruker nå?

Jeg bruker MD vanlig cleanser, body og face skrubben, clearing complex mask, continuous renewal complex serum og moisture defense antioxidant lotion. Legen min ville at jeg skulle bruke en krem på resept i tillegg til dette, men jeg vet ikke om jeg kan det?? Tror det var differin hun sa.

Er mest hudormer i from av små kuler i panne, hake og kinn jeg er plaget med. Bør jeg heller prøve differin og droppe MD?

Skrevet

Differin hjalp ikke meg. Hvis du er desperat, altså ORDENTLIG desperat, så fungerer basiron gel og krem. Det får du kjøpt uten resept på apoteket. Men vær veldig forsiktig med det. Jeg kaller det etsekrem, og det er egentlig en bra beskrivelse... Jeg bruker det i perioder jeg ikke orker å ha kviser og huden min er ekstremt ille, men huden blir rød og irritert hvis jeg får det utenom T-sona. Hvis du prøver, så ta det kun på en gang om dagen. Pass på å ikke få det på klær, håndklær, sengetøy, for da blir stoffet bleka. Vask hendene godt etterpå. Vent til det tørker, og ta på fuktighetskrem etterpå!

...Men det virker!

AnonymBruker
Skrevet

Differin hjalp ikke meg. Hvis du er desperat, altså ORDENTLIG desperat, så fungerer basiron gel og krem. Det får du kjøpt uten resept på apoteket. Men vær veldig forsiktig med det. Jeg kaller det etsekrem, og det er egentlig en bra beskrivelse... Jeg bruker det i perioder jeg ikke orker å ha kviser og huden min er ekstremt ille, men huden blir rød og irritert hvis jeg får det utenom T-sona. Hvis du prøver, så ta det kun på en gang om dagen. Pass på å ikke få det på klær, håndklær, sengetøy, for da blir stoffet bleka. Vask hendene godt etterpå. Vent til det tørker, og ta på fuktighetskrem etterpå!

...Men det virker!

Basiron funker ikke på meg... Men har ikke så mye kviser, men komedoner som det heter. Mulig differin funker bedre på meg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Basiron tørker ut huden og er skikkelig sterkt... gjorde ikke mye for meg!

Skrevet

Basiron fungerer ikke på sorte prikker, kun på vanlige kviser.

Jeg ville fått dem klemt ut hos en hudpleier og fortsatt med MD. Legemidler fungerer fint på kviser, men ikke spesielt bra på sorte prikker.

AnonymBruker
Skrevet

Basiron fungerer ikke på sorte prikker, kun på vanlige kviser.

Jeg ville fått dem klemt ut hos en hudpleier og fortsatt med MD. Legemidler fungerer fint på kviser, men ikke spesielt bra på sorte prikker.

Ja, jeg har gjort det, men det kommer tilbake like mye fort... Har også brukt MD en stund. Tror du det gjør noe å bruke differin i tillegg til MD?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har god erfaring med differin eller lignende mot tilstoppa porer? Har det mest i kinn, hake og panne.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har god erfaring med differin eller lignende mot tilstoppa porer? Har det mest i kinn, hake og panne.

Eller aberela?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gå til hudpleie å forklare situasjonen din. Kanskje de kan hjelpe : ) ?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gå til hudpleie å forklare situasjonen din. Kanskje de kan hjelpe : ) ?

Har gjort det, og fått MD produkter. Men det funker ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva med p-piller? Det hjalp meg. I tillegg bruker jeg "mario Badescu" -buffering lotion som behandling rett på kvisene. I tillegg til vanlig fuktighetskrem over hele ansiktet selvfølgelig. Det fungerte bedre for meg enn MD formulations ihvertfall..

Skrevet

Jeg har slitt med det sammen som deg. Hadde først en del kviser så jeg begynte med MD rens, renewal serum, lotion og skrubb. Det ble mye bedre men hadde fortsatt hudormer og de små klumpene i pannen. Da skaffet jeg meg MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex som jeg bruker som serum om kvelden. Kjøpe også fuktighetstoner og fra declore som fjerner mer smuss og drit etter rens i tilleg til å gi fukt slik at huden ikke skulle bli tørr av alle de kraftige produktene. Tørr og overstimulert hud gir mer irritasjon og kviser.

Vanlige svarte hudormer har jeg fortsatt litt av på nesen, men de regner jeg ikke med forsvinner

Så lenge kviser og klumper holder jeg unna er jeg fornøyd. Når jeg klemmer hudormer bruker jeg MD sin acne gel akkuratt der jeg har klemt, noe som har fungert utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...