Gå til innhold

En liten anbefaling:

Anbefalte innlegg

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Ser det er en del spm om treningsresultater osv.......har et tips: kjøp dvd med Jillian Michaels fra Biggest Loser i usa. Hun er helt fantastisk! Har trent hennes dvd "30 days shred" nå i litt over 4 uker og guuuu for en forskjell! ikke har jeg endret kosthold heller. er helt utrolig hvor effektive de øvelsene hennes er.

Det er hardt arbeid, og resultatene kommer ikke av seg selv, men det er nettop det hun er så flink til, nemlig å motivere. og hjelpe de (meg) tiltaksløse og litt late, til å komme i gang. har lært masse av henne allerede, og kommer til å kjøpe flere dvd-er av henne i fremtiden.

er i tillegg veldig enkelt, alt man trenger er en matte og et par manualer i den vekten du selv føler er tunge nok for deg. slipper å stresse til treningsstudio, er bare å kle på seg treningstøyet og sette i gang, økta varer ikke lengre enn 20 min. billig er det også ;)

måtte bare si det....tips fra en ex-tjukkas;)

Hilsen meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke resultater ser du på de 4 ukene?

Gjest Høne Pøne
Skrevet

jeg ser store forskjeller, jeg har ikke veid meg fordi jeg ville ikke gå etter vekta siden muskler da veier mer enn fett. skulle godt ha lagt ut bilde hvis det ikke hadde vært så offentlig.

men kan godt sende bilder til deg hvis du sender en PM til meg med mail adr :)

Skrevet

Det er kun styrke sant? Må man trene hver dag? Hvor får man kjøpt den? :)

Gjest Høne Pøne
Skrevet

det er en kombinasjon med både styrke, mage og kondisjonsøvelser. er mye hopp, planke øvelser, push ups, ++ men det er 3 nivå, og du jobber deg gradvis oppover så hun sliter deg ikke helt ut. (bare litt;)

jeg kjøpte dvd-en på megastorenorge.no, ellers så vet jeg at platekompaniet har den, ihvertfall på nett.

Jillian har mange flere dvd-er men jeg tror den er best å begynne med, siden den er "mildest" mot en ellers utrent kropp :)

Jeg er nå ferdig med mine 30 dager, så jeg fortsetter en uke eller to til med den bare for å bli enda sterkere så skal jeg kjøpe meg "fortsettelsen" til denne dvd-en, "Ripped in 30" heter den. den er en god del mer styrke, så da har jeg tenkt å jogge i tillegg. for å få jaget vekk mine gode gamle lovehandels :P

Skrevet (endret)

Hvis du søker på Jillian Michaels på forumet her, ser du mange tråder der folk prater om 30 days shred :) Enig i at hun er bra, selv om jeg blir litt kjei av å høre "Don't phone this in" om og om igjen...!

Endret av Dragonfly84
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være du ser forskjell, men jeg tviler sterkt på at du har bygd så mye muskler på fire uker at det gjør utslag på vekta. For å bygge muskler må du bruke tunge vekter og holde på mye lenger enn fire uker.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Det kan godt være du ser forskjell, men jeg tviler sterkt på at du har bygd så mye muskler på fire uker at det gjør utslag på vekta. For å bygge muskler må du bruke tunge vekter og holde på mye lenger enn fire uker.

jeg har helt sikkert ikke lagt på meg masse kg muskler nei, men poenget er at de ihvertfall vises mye bedre enn de gjorde før, jeg har blitt mye sterkere, i tillegg har jeg fått strammet opp både her og der.

jeg gidder som sagt ikke å gå etter hva jeg veier, går heller etter hva jeg ser i speilet. kiloene er ikke så viktige for meg.

du trenger ikke tro på meg, men både jeg og andre rundt meg har sett veldig stor forskjell. og jeg er superfornøyd med resultatet etter kun 4 uker :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har brukt 30day shred sammen med løping og annen styrke, funket helt ok. Ble stiv og støl, men måtte kutte ut endel av hoppeøvelsene pga vonde knær. Vet ikke om øvelsene i seg selv funket, men i kombinasjon med annet funket de iallefall :)

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Hvis du søker på Jillian Michaels på forumet her, ser du mange tråder der folk prater om 30 days shred :) Enig i at hun er bra, selv om jeg blir litt kjei av å høre "Don't phone this in" om og om igjen...!

hehe ja det går litt på repeat;) hender jeg skrur av lyden for å slippe skaravla hennes.

men er likevel deilig å ha en motivator med seg. er ikke alltid det er like morsomt å trene, noen ganger vil jeg bare ligge i sofaen og bli der. og da syns jeg det er litt greit med et sånt halvgalt menneske som drar meg opp fra liggende stilling :P

AnonymBruker
Skrevet

Gillian ser jo ut som en mann!!!! hvem vil se ut som henne???

Æsj...jeg er sikker på at hun ikke bare trener for å se slik ut.

Gjest Høne Pøne
Skrevet (endret)

Jeg har brukt 30day shred sammen med løping og annen styrke, funket helt ok. Ble stiv og støl, men måtte kutte ut endel av hoppeøvelsene pga vonde knær. Vet ikke om øvelsene i seg selv funket, men i kombinasjon med annet funket de iallefall :)

jeg trente kun 30 days shred, ingen jogging eller styrke utenom, og det hjalp meg likevel mye. så jeg tror på at øvelsene hennes er meget effektive.

det er nok ikke noe for de med vonde knær nei, det sier hun jo selv. men for andre, deriblant meg, så funket det gull :)

er jo sikkert også bare å bytte ut de øvelsene som gjør vondt i knærne med noen av den litt mildere typen?

Endret av Høne Pøne
AnonymBruker
Skrevet

du trenger ikke tro på meg, men både jeg og andre rundt meg har sett veldig stor forskjell. og jeg er superfornøyd med resultatet etter kun 4 uker :)

Jeg sa vel ikke at jeg ikke trodde på deg? Jeg sa bare at du ikke har fått merkbart mer muskler etter så kort tid, og med tanke på at dette ikke er styrketrening.

Gjest Høne Pøne
Skrevet (endret)

ok beklager jeg leste kanskje litt fort igjennom innlegget ditt.

men vises godt, det gjør de. og de har blitt både strammere og sterkere, det merker jeg lett :)

det er både styrke og kondisjon.

Endret av Høne Pøne
Skrevet

Hvor mye koster det å få den tilsendt fra Megastore?

(Jeg HATER butikker hvor du må registrere bruker og logge inn og gå igjennom nesten et helt kjøp før du får vite den totale prisen inkludert frakt *^§># :kjefte: ) Kanskje jeg bare skal kjøpe på Platekompaniet uansett siden der fikk jeg opp fraktprisen med en gang...

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Hvor mye koster det å få den tilsendt fra Megastore?

(Jeg HATER butikker hvor du må registrere bruker og logge inn og gå igjennom nesten et helt kjøp før du får vite den totale prisen inkludert frakt *^§># :kjefte: ) Kanskje jeg bare skal kjøpe på Platekompaniet uansett siden der fikk jeg opp fraktprisen med en gang...

den koster ca 160,- på platekompaniet hvis jeg husker riktig.

på megastorenorge.no må du registrere deg men det tok ikke meg lang tid ihvertfall.

koster 86,- pluss frakt tror jeg.

link her: http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=2176997

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Gillian ser jo ut som en mann!!!! hvem vil se ut som henne???

Æsj...jeg er sikker på at hun ikke bare trener for å se slik ut.

jillian er DEILIG :)

• Liker 2
Skrevet

Nå må jeg stille et dumt spørsmål!

Er det forskjellige øvelser for hver dag i 30 dager, dvs nytt program? Eller er det bare den samme video'n om og om igjen?

Gjest Høne Pøne
Skrevet (endret)

Nå må jeg stille et dumt spørsmål!

Er det forskjellige øvelser for hver dag i 30 dager, dvs nytt program? Eller er det bare den samme video'n om og om igjen?

det er 3 nivå.

nivå 1 - 10 dager, nivå 2 - 10 dg og det samme med nivå 3.

det er altså 3 forskjellige treningsprogrammer. men syns du det blir kjedelig så er det bare å bytte ut en og annen dag med noe annet du liker. eller ha en annen dvd liggende så du kan bytte litt med.

jeg fulgte dette programmet slavisk da, så ble litt lei iblant :P

Endret av Høne Pøne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...