AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 For å ta "selvskrytet" først - jeg er en person som kan jobbe masse, og få masse gjort. I min nye jobb får jeg mye positive tilbakemeldinger ( ros ) for jobben jeg gjør. Problemet er egentlig at jobben fint kunne vært fordelt på 2 mennesker uten problemer. Men jeg står på og får ting unna så godt jeg kan. Jeg er ny på stedet, og vil derfor også gi et godt inntrykk. Men nå øker oppgavene på ennå mere... og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Virker litt dust å etter 2 måneder gå til sjefen sin og si "jeg klarer ikke presset"? FOr å gjøre saken værre, er sjefen min halvt i en annen by, og sjeldent her. Hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Ingen som kan komme med råd eller tips? Hva gjør dere selv når jobben krever mer enn det som er mulig å løse? :/
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Du kan kanskje formulere deg slik at det er for mye jobb for en person så du rekker ikke å ta alt. Istedetfor å si at du ikke takler presset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå