Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er prisene på disse produktene, og i hvilke nettbutikker kan man evt få tak i dem litt billigere?

Jeg skal på konsultasjon på ellipse klinikken ang laser for akne på onsdag, det er disse produktene de anbefaler at man bruker mens man gjennomgår denne behandlingen.

Noen som har erfaringen med jan marini og eller laser for akne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min lenke

Jeg prøvde Jan Marini for noen få år tilbake.Og aldri mer Jan Marini for meg.

Huden ble forferdelig stygg. Fikk utslett, ble tørr og det klødde noe infernalsk.

Jeg trodde det bare var en overgang, men det ga seg ikke.

Nå skal du ikke la deg skremme av min dårlige erfaring. Jeg vet mange skryter av den.

Du kan ta en titt på denne siden. Mye billigere enn i Norge. Lykke til :-)

Uff, jeg skjønner ikke hvorfor lenken jeg setter inn kommer øverst bestandig.

min skjønnhetsblogg

Endret av Petronella1
AnonymBruker
Skrevet

Du svarer på spørsmålet, ser jeg?

Skrevet

Min lenke

Jeg prøvde Jan Marini for noen få år tilbake.Og aldri mer Jan Marini for meg.

Huden ble forferdelig stygg. Fikk utslett, ble tørr og det klødde noe infernalsk.

Jeg trodde det bare var en overgang, men det ga seg ikke.

Nå skal du ikke la deg skremme av min dårlige erfaring. Jeg vet mange skryter av den.

Du kan ta en titt på denne siden. Mye billigere enn i Norge. Lykke til :-)

Uff, jeg skjønner ikke hvorfor lenken jeg setter inn kommer øverst bestandig.

min skjønnhetsblogg

Takk for linken :)

Ja, produktene var veeldig dyre her i Norge, men får bare teste de ut å se hvordan jeg reagerer på dem.

Det frister ikke så veldig å stappe i meg masse antibiotika, så langt det kan unngås såklart. Prøve dette først.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er prisene på disse produktene, og i hvilke nettbutikker kan man evt få tak i dem litt billigere?

Jeg skal på konsultasjon på ellipse klinikken ang laser for akne på onsdag, det er disse produktene de anbefaler at man bruker mens man gjennomgår denne behandlingen.

Noen som har erfaringen med jan marini og eller laser for akne?

Tok du N-lite laser? Det har jeg prøvd, men kan ikke si at jeg merker så veldig forskjell. Jeg har ikke veldig mye akne heller, litt i panna. Jan Marini produktene er jeg derimot veldig fornøyd med. Renseproduktet kan jeg ikke bruke, fikk utslett av det fordi det var altfor sterkt for min hud. Har litt tørr og sensitiv hud.

De produktene jeg bruker fra Jan Marini nå er:

* Transformation Face Cream

* Bioglycolic Bioclear Lotion

* C-esta Face Serum

* Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30 (Beste ansiktssolkremen jeg har brukt!! Ingen tilstoppede porer, og den gir fuktighet)

Har kjøpt alle produktene på Ebay, mye mye billigere!

Skrevet

Tok du N-lite laser? Det har jeg prøvd, men kan ikke si at jeg merker så veldig forskjell. Jeg har ikke veldig mye akne heller, litt i panna. Jan Marini produktene er jeg derimot veldig fornøyd med. Renseproduktet kan jeg ikke bruke, fikk utslett av det fordi det var altfor sterkt for min hud. Har litt tørr og sensitiv hud.

* C-esta Face Serum

* Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30 (Beste ansiktssolkremen jeg har brukt!! Ingen tilstoppede porer, og den gir fuktighet)

Økomomien sier nei til laser foreløpig.

Produktene til ansiktet var jo helt fantastiske! Har nesten ingen sorte prikker igjen.

De jeg fikk til ryggen har jeg ikke fått prøvd enda, har ikke lange nok armer :sjenert:

• 3 måneder senere...
Skrevet

* C-esta Face Serum

Hvordan bruker du Bioglycolic Bioclear Lotion? :) Usikker på hvor i rekkefølgen den er, hehe.

Driver å prøve å sette meg inn i hvilke produkter jeg skal kjøpe av Jan Marini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...