Spent... Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei, jeg har vært på 1 og 2 gangs intervju på en stilling i nærområdet. Jeg var litt usikker på jobben i utg.punktet, men dro på intervju for ¨høre litt mer om jobben. Det er en jobb som virker interssant på mange plan, men så er det noe som virker "kjedelig", der jeg føler ikke er helt meg. Jeg vurderer nå å trekke tilbake min søknad, men er usikker. Min intuisjon sier at jeg kanskje burde gjøre det... Noen lignende erfaringer/tips?
Klematis Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Vent å se om du får tilbud. Blir du tilbudt jobben, ta kontakt med dem og vær ærlig om at det er deler av stillingen du ikke finner like interessant og Spør om det er mulig å gjøre om litt på ansvarsområdene slik at den passer deg bedre. Så tar du en avgjørelse basert på hva de svarer. Er du ikke interessert uansett hvilke endringer de kan gjøre, så kan du selvfølgelig velge å ringe å trekke deg. Lykke til! Endret 18. juli 2011 av Klematis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå