Nessy Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Har alltid vært sjenert og har derfor ingen aning hva flørting er. Hører hele tiden at folk som liker hverandre flørter, men hva gjør man da egentlig? Kanskje ett rart spørsmål men har nærmest ingen erfaring i denne delen av det sosiale samspillet mellom kvinner og menn.
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Egentlig er flørting samtale og prat, med blikkontakt, kanskje litt håndspåleggelse, smil, glimt, latter og involvering i hverandre. Kvinnen vil ofte dille litt med håret, slikke leppene, blunke osv, ubevisst, og dette responderer ofte mannen på ved å lene seg framover, sette seg slik han ubevisst syns han ser kul ut, kanskje ta bena litt fra hverandre eller lignende. Vanskelig å gi noen oppskrift, fordi dette er noe som skjer naturlig i en samtale mellom to som er alt fra småinvolvert, til forelsket i hverandre. 1
Gjest Jentehumor Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Som tittelen din sier så er det riktig. Men mange flørter uten at de akkurat er interessert også. Jeg lurte på akkurat det samme som deg da jeg holdt på med en fyr. spurte en venn som sa at han flørtet med meg. Men det viste seg at han dessverre ikke var interessert i noe forhold. Han flørter fremdeles med meg.
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Som tittelen din sier så er det riktig. Men mange flørter uten at de akkurat er interessert også. Jeg lurte på akkurat det samme som deg da jeg holdt på med en fyr. spurte en venn som sa at han flørtet med meg. Men det viste seg at han dessverre ikke var interessert i noe forhold. Han flørter fremdeles med meg. Hvorfor tror du han flørter med deg når han ikke er interessert da?
Gjest Jentehumor Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Hvorfor tror du han flørter med deg når han ikke er interessert da? Fordi han har selv sagt det. Han er nå en veldig nær venn av meg, og som venner lærer man jo litt hva slags personer de er. Han kliper, kiler, erter, samtidig som han tuller, sier fine ord, tar på deg, har blikket osv. Han flørter useriøst eller hva det nå heter. Jeg tror ikke, jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 http://www.dagbladet.no/diskusjon/dinside/240361/index.html
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Fordi han har selv sagt det. Han er nå en veldig nær venn av meg, og som venner lærer man jo litt hva slags personer de er. Han kliper, kiler, erter, samtidig som han tuller, sier fine ord, tar på deg, har blikket osv. Han flørter useriøst eller hva det nå heter. Jeg tror ikke, jeg vet. Høres veldig konstruktivt ut. Eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Det er nok som Katew sier, at det kommer naturlig for folk flest og at de ikke tenker over det en gang. Er ikke lett å prøve å etterligne det bevisst. Men om du smiler og er blid og kan holde litt blikkontakt så er det en bra start. Da kan det hende det løsner etterhvert.
Bankai L Skrevet 22. juli 2011 #9 Skrevet 22. juli 2011 Her er en liten liste over ka folk gjør: * Smiler bred og holder øyekontakt. * Tuller med hverandre både verbalt og fysisk. * Berøringer. Damer gjør det hele tiden, vi menn kan bli flinkere på det! * Erting. Den er litt tricky syntes eg, driter lett på draget om man ikkje e forsiktig/gjør det riktig. Eg flørter ikkje om eg ikkje er i humør til å gjøre det. Derfor kan det være greit å sørge for at man er i godt humør og har en god energi dersom man skal møte en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå