Nessy Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Har funnet ut at beste måten på å få seg en kjæreste/flørt på er å være aktiv og oppsøke situasjoner hvor slikt kan utspille seg. Det jeg derimot er usikker på er hva dere jenter liker best: Få øyekontakt ett par ganger med en fyr og vise interesse, deretter kommer han bort og dere kommer i prat? Eller En fyr kommer uventet opp som du ikke har sett på/sett og han begynner å snakke med deg? Tilleggsspørsmål: Er det vanlig å sette opp en date/at dama gir nummeret sitt hvis begge viser interesse for hverandre? Har aldri gått opp til en dame og startet en samtale med henne i mitt liv så vet ikke helt hva spilleregler som er i bruk her
spinnwild Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 "Få øyekontakt ett par ganger med en fyr og vise interesse, deretter kommer han bort og dere kommer i prat?" Positivt: Begge har vist interesse. Negativt: Man får sjeldent øyekontakt med alle, og kan da gå glipp av muligheter om han ikke "kommer uventet opp som du ikke har sett på/sett og han begynner å snakke med deg?". En kombinasjon er det vel normalt å bruke. Bytte telefonnummer begge to er best, da man kan ta kontakt selv om man vil det (bli utålmodig). Alt etter hvor man møtes, så er det nok veldig fint å avtale date ja, så lenge man ikke er for full da... På utesteder/barer er det vel mer sannsynnlighet for ONS enn date, vil jeg si... Smil, og vær hyggelig. Og hold samtalen i gang om hun blir stille. Prøv å følge med på hint/tegn på om hun liker deg, om ikke er det bedre å si hadet litt for tidlig emn litt for sent 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå