Gå til innhold

Sjekke opp damer en ikke har hatt øyekontakt med vs. motsatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at beste måten på å få seg en kjæreste/flørt på er å være aktiv og oppsøke situasjoner hvor slikt kan utspille seg. Det jeg derimot er usikker på er hva dere jenter liker best:

Få øyekontakt ett par ganger med en fyr og vise interesse, deretter kommer han bort og dere kommer i prat?

Eller

En fyr kommer uventet opp som du ikke har sett på/sett og han begynner å snakke med deg?

Tilleggsspørsmål: Er det vanlig å sette opp en date/at dama gir nummeret sitt hvis begge viser interesse for hverandre?

Har aldri gått opp til en dame og startet en samtale med henne i mitt liv så vet ikke helt hva spilleregler som er i bruk her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Få øyekontakt ett par ganger med en fyr og vise interesse, deretter kommer han bort og dere kommer i prat?"

Positivt: Begge har vist interesse.

Negativt: Man får sjeldent øyekontakt med alle, og kan da gå glipp av muligheter om han ikke

"kommer uventet opp som du ikke har sett på/sett og han begynner å snakke med deg?".

En kombinasjon er det vel normalt å bruke.

Bytte telefonnummer begge to er best, da man kan ta kontakt selv om man vil det (bli utålmodig). Alt etter hvor man møtes, så er det nok veldig fint å avtale date ja, så lenge man ikke er for full da... På utesteder/barer er det vel mer sannsynnlighet for ONS enn date, vil jeg si...

Smil, og vær hyggelig. Og hold samtalen i gang om hun blir stille. Prøv å følge med på hint/tegn på om hun liker deg, om ikke er det bedre å si hadet litt for tidlig emn litt for sent :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...