Gå til innhold

Skal på "date"

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Trenger litt tips.

Har møtt en fyr for litt over 1 uke siden, på en fest med felles bekjente.

Skal treffe han igjen i morgen, og det blir en ny fest. Noen av mine venninner vil være der og noen av hans kompiser.

Og han vet visst at jeg har et godt øye til han, og har bare pratet litt sist gang, med hverandre.

Jeg som tok initiativ til å invitere han og vennene hans.

Men hvordan skal jeg gå fram egentlig i morgen?

Mine tidligere "forhold" har begynt med one night stands og aldri endt opp med noe mer seriøst enn det. Vil ikke at det skal bli sånn nå.

Vil begynne med date og ikke motsatt.

Noen gode råd til hva jeg kan gjøre i morgen?

Litt tidlig å date bare vi to, men blir nesten litt dobbeldate, fordi venninna mi driver på med kompisen til han jeg snakket om :)

Håper noen har erfaringer å dele. :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Liten oppdatering:

Fyren og kompisen dukka opp på festen. Hadde det trivelig og kunne prate om mye og for en gangs skyld liker jeg en fyr som faktisk har samme humor som meg :P

Pga plassmangel, lå vi i samme seng, men bare klem og noen få kyss før vi sovna.

Hvordan skal jeg gjøre det videre?

Har sendt litt mel den siste uken om hva den andre gjør og sånn. Er invitert på en fest til ham, men skal jobbe så kan ikke komme. Han skrev sov godt og drøm søtt en kveld på facebook chatten.

Kan det være noe i dette?

Vil ikke få forhåpninger og ikke gå for fort frem sånn at det ender opp med en sommerflørt og ikke noe mer. Men vet via en felles venn at han er ute etter noe seriøst.

Men han har vel vært litt Don Juan og godt likt blant jenter og kunne få den han ville. Og det kan jo fort bli noe useriøst ut av sånt..

Er det noen som har gode erfaringer å dele? :gjeiper:

Begynner jo å like fyren..

Skrevet

Du blir nok nødt til å gjøre deg dine egne erfaringer.

Skrevet

En ting vil jeg anbefale deg: Hvis han blir å ha sex med ei annen jente iløpet av den tiden dere blir kjent, type ONS eller noe, så skal du ikke reagere på dette. Når man holder på å bli kjent, så har man ingen forpliktelser. For viser du at du ikke reagerer negativt på det, så vil han se på det som et godt tegn for et kommende forhold. :) Alle jenter burde være klar over nettopp det..

-Domino

Skrevet

En ting vil jeg anbefale deg: Hvis han blir å ha sex med ei annen jente iløpet av den tiden dere blir kjent, type ONS eller noe, så skal du ikke reagere på dette. Når man holder på å bli kjent, så har man ingen forpliktelser. For viser du at du ikke reagerer negativt på det, så vil han se på det som et godt tegn for et kommende forhold. :) Alle jenter burde være klar over nettopp det..

-Domino

Forhåpentligvis forstår alle andre at dette er rent pissprat.

Et menneske som ikke er til å stole på, det er totalt verdiløst.

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Viste seg at han også bare var ute etter en sommerflørt.. Selv om felles venner har sagt han ville ha noe seriøst.

Må vel være noe med meg som gjør at ingen tar meg seriøst.. :(

Skrevet

Viste seg at han også bare var ute etter en sommerflørt.. Selv om felles venner har sagt han ville ha noe seriøst.

Må vel være noe med meg som gjør at ingen tar meg seriøst.. :(

Hvordan kan det at andre ikke er seriøse ha noe med deg å gjøre?

Det er jo ikke du som ikke er seriøs.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hvordan kan det at andre ikke er seriøse ha noe med deg å gjøre?

Det er jo ikke du som ikke er seriøs.

Mener at alle som kommer bort til meg av det motsatte kjønn, viser seg å være useriøse folk. ingen seriøse tiltrekkes av meg...

Skrevet (endret)

Mener at alle som kommer bort til meg av det motsatte kjønn, viser seg å være useriøse folk. ingen seriøse tiltrekkes av meg...

Det er nok bare at du ikke har truffet den rette ennå.

Og enn så lenge er det ihvertfall smart å sortere bort useriøse folk.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...