AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Som dere skjønner er familien et lite problem. Jeg har ikke så veldig god kontakt med min biologiske far og jeg kan ikke fordra dama hans, så vil ikke at de skal komme. Bestemor har jeg heller ikke så god kontakt med, onkelen min er en frekk mann som alltid kommer med sptdigekomentarer så jeg begynner å grine nesten vær gang. Tante og onkel er et par som alltid skal rakke ned å være så utrolig mye bedre enn alle andre og ting er aldri bra nok noen gang for de. Famlien til samboern er en gjeng med alkoholikere og narkomane, vi vil ikke ha de der heller. Så moen i familien vil vi ha der men andre ikke. Noen tips? Kan jeg la være å be min bioligiske far osv.. ?
Gjest Iah Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Du kan be og la være å be akkurat de du vil. Det er deres dag, og dere bestemmer. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Mener det jeg også men føler at det er så utrolig slemt gjort.. Er det fler her inne som har latt være å be folk?
Gjest Okusan Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 What Iah said. Men det høres ikke ut som det blir så veldig folksomt, da.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Gjør ikke noe om det ikke er fullt med folk, bare jeg har de nære og de som vi bryr oss om og som bryr seg om oss så er det ikke noe som kan få blitt bedre. Da er det iallefall ingen som kan ødelegge den store dagen våres ved å være ekkle og frekke.. som dere sier, er våres dag og vi som skal nyte den..
Gjest Safe Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Hvis det var så mange i familien jeg ikke ville invitere, så hadde jeg latt være å ha famileselskap. Å sitte og plukke ut enkelte og forkaste andre hadde jeg aldri fått meg til å gjøre, uansett hvor mye "min dag" det var. Jeg hade heller hatt en ren vennefest eller hatt det helt enkelt med bare forlovere. 1
Frk. Belle Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har stor familie men vi ønsket et ganske lite bryllup. Så da inviterte jeg dem jeg har mest kontakt med og lot vær å invitere noen onkler,tanter,fettere og kusiner..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Mener det jeg også men føler at det er så utrolig slemt gjort.. Er det fler her inne som har latt være å be folk? Å jadda... jeg skal ikke ha NOEN fra min familie, bortsett fra barna mine. Det betyr at min mor, far, tanter, kusiner osv IKKE blir invitert. de er i tillegg mennesker jeg heller ikke snakker med i hverdagen, dvs ALDRI. 8 år kvalifiserer vel for aldri right???
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Mener det jeg også men føler at det er så utrolig slemt gjort.. Er det fler her inne som har latt være å be folk? Det er jo deres feil at du ikke vil be dem. Fordi de er mennesker som ikke kan oppføre seg.
Anglofil Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Be de du ønsker. Her har vi kun bedt de vi har ønsket å ha i bryllupet, ergo er ikke mine fettere bedt osv. Deres dag, dere bestemmer. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 Å jadda... jeg skal ikke ha NOEN fra min familie, bortsett fra barna mine. Det betyr at min mor, far, tanter, kusiner osv IKKE blir invitert. de er i tillegg mennesker jeg heller ikke snakker med i hverdagen, dvs ALDRI. 8 år kvalifiserer vel for aldri right??? ja det tar jeg som aldri.. Vi kan jo få det fint og kanskje finere uten de..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 Takk for støtten, bra det ikke bare er meg.. :)
bobbi Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Vi har også latt være å invitere familie medlemmer vi ikke har kontakt med, syns man skal få bestemme sånt selv jeg, hvorfor skal folk man ikke har kontakt med til vanlig, og som kanskje ikke er så hyggelige heller få bli invitert i bryllupet, bare fordi de er i slekt??
Gjest Adriane Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 Dette er, som flere andre her sier, fullstendig opp til dere. Det er deres dag, og den skal bli sånn som dere ønsker. Har dere vurdert å gifte dere i utlandet? Jeg spør bare fordi det er det vi skal gjøre. Vi ønsker ikke noe stort bryllup, og i tillegg har vi også noen uroelementer innen familiene våre, så vi vil heller reise bort med bare forloverne og barna våre. Det er de menneskene vi uansett setter høyest her i verden ;-) Når det er sagt, så vil det jo antakelig komme reaksjoner i etterkant når man gjør det på den måten. Så det må du nesten være forberedt på (selv om voksne mennesker burde holde seg for gode til å lage bråk av sånt). Ønsker dere masse lykke til, og en flott feiring! :-)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 Så lenge dere ikke forventer hverken gaver eller økonomisk hjel så er det bare å be de dere vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå