Gå til innhold

Skal til syden med ungene, men klarer ikke bestemme meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.startour.no/bestill-reise/HotelAbout.aspx?q=05286e0997884b18883fb5ac14dc00f0

eller denne_:

http://www.startour.no/bestill-reise/HotelAbout.aspx?q=05286e0997884b18883fb5ac14dc00f0

Begge ligger på ca 15 500 kr med allinclusive.

Jeg har aldri vært i syden, så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter.

På disse så er det denne barneklubben. Min eldste er 8 år.

Erfaringer å dele? (Tyrkia er uaktuellt, redd for at det skal bli for varmt.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du reise? Du er redd Tyrkia blir for varmt, men jeg skal love deg at Helles og middelhavsområdet generelt kan bli veldig varmt. Særlig i juli og august!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Hellas i juli og det var uutholdelig. 40 grader i skyggen.

Skrevet

Ingene av lenkene virker her hos meg, men min erfaring fra Chios er: Det blir varmt, ja, men det blåser stort sett en svalende bris. Det gjelder vel for mange av de greske øyene, innbiller jeg meg, selv om Chios kalles vindenes øy(uten at man blåser bort av den grunn).

Gjest navnelapp
Skrevet

Husk på den økonomiske (og politiske) ustabiliteten viss du dreg til Hellas, nokre bekjente av oss dro dit, og hadde store problem med å få tatt ut pengar. Minibankane virkar av og til, men stort sett ikkje. Kort blir ofte avvist på restaurantar, dei vil ha cash. så du må rekne med å ha med ein del kontantar viss du reiser dit.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av lenkene funker hos meg heller.

Har du vurdert Mallorca? Dro dit i august i fjor og det var absolutt ikke for varmt - kunne gjerne vært enda litt varmere for min del. Siden du skal reise med barn er Alcudia å anbefale. Stedet har en stor, langgrunn sandstrand og de fleste hotell der er godt tilrettelagt for barnefamilier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...