Edie Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Er du klar over at du fortsatt har dagboka di under A-G? Godt mulig det er meningen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Hun har så gode naboer at hun ikke vil flytte vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Tipper det er fordi Tex tidligere hadde nick som som begynte på A, jeg. Og så har hun vel bare glemt å bytte plass? Eller kanskje hun bare ikke ville bytte plass? Tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg vet hun begynte på A før. Lurte derfor på om hun hadde glemt å bytte, eller om hun trivdes så godt der at hun bevisst ikke har flyttet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Tex trives veeeeeldig godt inne sammen med sine gamle naboer. Har ikke lyst til å bytte, jeg! Har seilt under feil flagg i et halvår snart, så jeg regner med at jeg blir værende...... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. november 2003 Det skal du få lov til! Bare nysgjerrig jeg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 20. november 2003 Bare hyggelig! Det er veldig viktig med min godkjennelse vettu....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #9 Del Skrevet 21. november 2003 ja det er sant. Skulle skamme meg for ikke å ha søkt deg om lov før...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 21. november 2003 Men som sagt - du er tilgitt. For denne gang. :blunke: Men bare nettopp fordi det er deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå