Gjest gjestkvinne Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Var ute i helgen og traff en ung mann som åpenbart siklet på meg og synes jeg var sexy og trodde jeg var noen år yngre enn jeg er . Han var bra kjekk selv også , og flere år yngre enn meg .Han trodde jeg var i slutten av 20 årene , men jeg er jo litt over 30 + egentlig .Men holder meg veldig bra for alderen og har fin kropp etc og kler meg ganske sexy og ungdommelig . Må si møtet med han gjorde meg veldig tennt . Regner med han var litt tennt på meg også , ettersom han stanset meg opp og ville bli kjent . Jeg merker at jeg fortsatt er tennt på han , og tenker mye på han . Fantaserer om hvor deilig det ville vært å hatt sex med en slik ung og sprek mann . Er lei av eldre menn med halvslapp sak og lite futt i som inbildsk tror de fortjener så ung og sprek dame som meg , når de ikke engang klarer å prestere i sengen....Er liksom en selvfølge for enkelte menn at de skal kunne ha langt yngre damer , enda de ser gamle ut selv og er i dårlig form ... . Drømmer om noe skikkelig hardt og sprekt . Noe han yngre mannen garantert har .Vil helst ha en yngre mann .Ettersom jeg er så ung til sinns og fysisk god form selv .Derfor burde jeg ha en ung mann . Men spørsmålet er , kunne du som ung mann tenkt deg en 5 - 6 år eldre dame , dersom hun var veldig ungdommelig og utseendemessig attrakktiv og t.o.m kunne danket ut langt yngre jenter utseendemessig ? Ville det vært veldig fristende å innlede et sexuelt forhold og tror du at du kunne tenkt deg noe seriøst dersom man matcher perfekt i sengen og ellers ? Til tross for at dama er 5 - 6 år eldre ? Har lest og hørt at det er en fordel at mannen faktisk er 5 - 6 år yngre enn kvinnen , ( også sexuelt ) dersom de skal kunne få oppleve en alderdom i lag . 5 - 6 år er jo ikke mye . Problemet er vell det at det finnes gammeldagse tankemåter som diskriminerer kvinner etter alder . Men det finnes masse ungdommelige attraktive damer i min alder uten barn .Og ikke rart at t.o.m yngre menn sikler etter oss : ) Ingen er vell så sexy som oss modne og selvsikkre damer : ) Hva tenker dere gutta om dette ? Er det noen big deal for deg at dama du faller for , viser seg å være 5 - 6 år eldre enn deg ?
Gjest KNOP Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 hvordan så han ut ? Sannsynligvis gjennom vinduet som alle oss andre. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Sannsynligvis gjennom vinduet som alle oss andre. HA HA HA HAAAAA xD noooooot.
Gjest Koseklumpen Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Sannsynligvis gjennom vinduet som alle oss andre. Så ikke den komme :gjeiper:
Carrot Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, min mann er fem år yngre enn meg og syns tydeligvis det er helt flott
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Womenwomen. Om damen er 5-6 år eldre har ingentng å si, så lenge hun holder seg godt og er attraktiv. Har du lyst har du lov.
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Womenwomen på nye eventyr! Det var det første som slo meg også. Skrivestilen hennes er umiskjennelig . 1
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 Du WW, du har vært 30+ i mange år nå. Det kan bety så mangt. Jeg kan også si jeg er 30+, jeg lyver ikke da . 1
Gjest gjestkvinne Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, min mann er fem år yngre enn meg og syns tydeligvis det er helt flott Ja jeg vet at slike forhold fungerer ypperlig ! Er jo bare en fordel for en ung mann å ha en noe mer erfaren kvinne . Vinn vinn situasjon for begge . Mannen er SPREK , hun er erfaren og vet hvordan hun skal håndtere han : )Kan det bli bedre for begge ? Ikke for å si et vondt ord om eldre menn . Finnes mange også spreke kjekke eldre menn . MEN ...det er ingen selvfølgelighet at alle damer nødvendigvis vil ha en eldre mann - selv om det virker som om mange menn tror at det er en selvfølge at 10 - 15 år yngre damer vil ha han . Og mange eldre menn tror jo at vi yngre kvinner ikke tenker på HANS ALDER , når han er eldre enn henne .Faktisk er det noen damer som gjør det . Ærlig talt , jeg føler meg for ung selv , til å ta til takke med en flere år eldre mann , med mindre han er usedvanslig sporty og sprek av seg da . Jeg vil heller ha en ung mann i god fysisk form , siden jeg er såpass sprek og ungdommelig selv for alderen . Tror jeg at jeg ville vært en ypperlig partner for en yngre mann . Men er jo litt gøy å høre hva yngre menn tenker om dette ? Den der regelen om at dama alltid bør være noen få år yngre enn mannen , er egentlig out of date , og den stemmer ikke . Er slettes ikke alltid en fordel , at kvinnen er yngst . Ofte er det flere bakdeler ved det .
Gjest Susanna Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 Jeg er 30 og kjæresten min over 1 1/2 år er 23 år.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #15 Skrevet 18. juli 2011 Innen fem år har han dumpet deg for noe freshere. Kvinnfolk i 30-årene forfaller veldig raskt.
Cathrine88 Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Tja, er det ikke sånn at de fleste kvinner lever ca. 9 år lenger enn menn da? Eller var det før? Dermed vil det jo være ganske fornuftig å finne seg en yngre mann. Jeg er selv for ung til å finne en såpass mye yngre mann uten å måtte gå på barnerov, men kanskje en gang i framtiden. Jeg har selv kompiser i tjueåra med eldre kjærester, noen av dem i førtiåra og det ser ikke ut til å være noe problem. Kjempeflotte damer er det også! Damer forfaller ikke i 30-årene dersom de ikke røyker eller steiker seg i sola.
Gjest gjestkvinne Skrevet 18. juli 2011 #17 Skrevet 18. juli 2011 Innen fem år har han dumpet deg for noe freshere. Kvinnfolk i 30-årene forfaller veldig raskt. Det kan godt skje ! Men 5 deilige år med masse fantastisk sex og annen hygge hadde jo vært verd det , ikke sant ? Er det noe jeg har lært ved å ha levd lengre enn deg , så er det at forhold skjelden eller aldri varer mer enn 10 år før man går lei , uansett hvor bra man har det , så går man lei . Og som sagt , jeg er en attraktiv dame og finner meg raskt en ny deilig og spennende mann , dersom han skulle dumpe meg pga alder om 5 år til fordel for en yngre og freshere dame , så jeg blir ikke bitter av den grunn , ser det heller som en døråpner til nye spennende eventyr for meg ,er alltids andre menn som vil ha meg uansett på samme alder eller yngre eller eldre , så det bekymrer meg ikke : ) . Men det er jo lenge til . Desuten er livet her og nå . Ingen av oss vet om vi faktisk lever om 5 år , uansett alder . Mye kan skje på 5 år , alt fra ulykker til sykdom . Så jeg er mer den typen som griper dagen i dag , for den er det eneste sikkre vi har .Uansett om man er ung eller eldre . 1
Gjest Lars Skrevet 19. juli 2011 #18 Skrevet 19. juli 2011 Var ute i helgen og traff en ung mann som åpenbart siklet på meg og synes jeg var sexy og trodde jeg var noen år yngre enn jeg er . Han var bra kjekk selv også , og flere år yngre enn meg .Han trodde jeg var i slutten av 20 årene , men jeg er jo litt over 30 + egentlig .Men holder meg veldig bra for alderen og har fin kropp etc og kler meg ganske sexy og ungdommelig . Må si møtet med han gjorde meg veldig tennt . Regner med han var litt tennt på meg også , ettersom han stanset meg opp og ville bli kjent . Jeg merker at jeg fortsatt er tennt på han , og tenker mye på han . Fantaserer om hvor deilig det ville vært å hatt sex med en slik ung og sprek mann . Er lei av eldre menn med halvslapp sak og lite futt i som inbildsk tror de fortjener så ung og sprek dame som meg , når de ikke engang klarer å prestere i sengen....Er liksom en selvfølge for enkelte menn at de skal kunne ha langt yngre damer , enda de ser gamle ut selv og er i dårlig form ... . Drømmer om noe skikkelig hardt og sprekt . Noe han yngre mannen garantert har .Vil helst ha en yngre mann .Ettersom jeg er så ung til sinns og fysisk god form selv .Derfor burde jeg ha en ung mann . Men spørsmålet er , kunne du som ung mann tenkt deg en 5 - 6 år eldre dame , dersom hun var veldig ungdommelig og utseendemessig attrakktiv og t.o.m kunne danket ut langt yngre jenter utseendemessig ? Ville det vært veldig fristende å innlede et sexuelt forhold og tror du at du kunne tenkt deg noe seriøst dersom man matcher perfekt i sengen og ellers ? Til tross for at dama er 5 - 6 år eldre ? Har lest og hørt at det er en fordel at mannen faktisk er 5 - 6 år yngre enn kvinnen , ( også sexuelt ) dersom de skal kunne få oppleve en alderdom i lag . 5 - 6 år er jo ikke mye . Problemet er vell det at det finnes gammeldagse tankemåter som diskriminerer kvinner etter alder . Men det finnes masse ungdommelige attraktive damer i min alder uten barn .Og ikke rart at t.o.m yngre menn sikler etter oss : ) Ingen er vell så sexy som oss modne og selvsikkre damer : ) Hva tenker dere gutta om dette ? Er det noen big deal for deg at dama du faller for , viser seg å være 5 - 6 år eldre enn deg ?
Gjest magica Skrevet 20. juli 2011 #19 Skrevet 20. juli 2011 Å helledussen- en mann som er 5-6 år yngre! Skandale! Selvfølgelig må vi opprettholde at menn kan meske seg i tenåringer selv om de har passert både 50 og 60! Mens kvinner er på "barnerov" med en 5 år yngre mann...Morsomt- men heldigvis er ting i ferd med og endres. Personlig velger jeg sjelden elskere som er mindre enn 10-20 år yngre..
Gjest -J- Skrevet 20. juli 2011 #20 Skrevet 20. juli 2011 5 år kvalifiserer vel ikke til å være en "yngre mann"? Etter overskriften å dømme så trodde jeg det var en aldersforskjell på 20 år eller noe sånt Kjør på du kvinne og gjør verden til et lykkeligere sted
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå