Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nysgjerrig på dette merket! Har lyst å prøve renseproduktene deres, og kanskje noe makeup og hårprodukter, men jeg har egentlig ikke hørt noe om dem så jeg er litt skeptisk. Erfaringer og tips? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fornøyd med selvbruneren. Har tidligere prøvd håndkrem samt noe sminke og såpe, ingenting å utsette på det i alle fall. :) Er egne store butikker med merket i utlandet.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg handler alltid på Yves Rocher når jeg er i Frankrike. Ansiktskremen Camille er veldig bra for huden min iafall, og dusjsåpene er også bra. De har også grei sminke og prisene er ikke så verst.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har prøvd veldig mange av produktene(så mange at jeg ikke orker å liste opp) deres opp gjennom årene og har stort sett vært fornøyd med det meste derfra :)

Skrevet

Ansiktskremen Camille er veldig bra for huden min iafall,

Hvilken hudtype har du da? :briller:

Skrevet

Har prøvd mye jeg også, vært stort sett veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Ååååh, husker at mamma alltid bestilte fra dem når jeg var i tenårene! Og da jeg hadde fast jobb bestilte jeg fra dem også, var kjempefornøyd med dusjsåpe, shampoo og balsam (luktet nydelig!) og en bodylotion med glitter i...

Har lenge tenkt på å bestille derfra igjen, men uten fast inntekt blir det ikke noe særlig produkter i postkassen min nei.. *sukk*

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg også har tenkt å bestille derfra :biggrin:

Hvordan er det med toll og sånn der? Kan man ikke overstige 200 kr, eller ligger lageret deres i Norge slik at man slipper toll?

Skrevet

Det er norsk nettbutikk ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...