*-* Cindy *-* Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Er så nysgjerrig på dette merket! Har lyst å prøve renseproduktene deres, og kanskje noe makeup og hårprodukter, men jeg har egentlig ikke hørt noe om dem så jeg er litt skeptisk. Erfaringer og tips?
Havtorn Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Er fornøyd med selvbruneren. Har tidligere prøvd håndkrem samt noe sminke og såpe, ingenting å utsette på det i alle fall. Er egne store butikker med merket i utlandet.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg handler alltid på Yves Rocher når jeg er i Frankrike. Ansiktskremen Camille er veldig bra for huden min iafall, og dusjsåpene er også bra. De har også grei sminke og prisene er ikke så verst.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Har prøvd veldig mange av produktene(så mange at jeg ikke orker å liste opp) deres opp gjennom årene og har stort sett vært fornøyd med det meste derfra
*-* Cindy *-* Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2011 Ansiktskremen Camille er veldig bra for huden min iafall, Hvilken hudtype har du da?
Meadow Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Har prøvd mye jeg også, vært stort sett veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Ååååh, husker at mamma alltid bestilte fra dem når jeg var i tenårene! Og da jeg hadde fast jobb bestilte jeg fra dem også, var kjempefornøyd med dusjsåpe, shampoo og balsam (luktet nydelig!) og en bodylotion med glitter i... Har lenge tenkt på å bestille derfra igjen, men uten fast inntekt blir det ikke noe særlig produkter i postkassen min nei.. *sukk*
Catie' Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Jeg også har tenkt å bestille derfra Hvordan er det med toll og sånn der? Kan man ikke overstige 200 kr, eller ligger lageret deres i Norge slik at man slipper toll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå