ArielSofie Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Min pv ønsker å prøve ut kveling, vi har ikke snakket noe mer om det. Jeg tenkte det kan være greit å undersøke litt først, i tilefelle har tar opp temaet på nytt. Jeg kan ikke se hvilken glede kveling kan gi, og har aldri prøvd det. Ønsker å tilfredstille han, men det høres jo ut som noe som kan ende katastorfalt. Det må legges til at jeg stoler på han, men at vi alltid har sex i beruset tilstand (alkohol). Jeg tenker at er det litt risiko når man er edru, økes vel den betraketlig når man er full. Vil ikke dø, og spesielt ikke drepe noen. Har noen erfaringer/ synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Kvelning, breathplay og breathcontrol har INGENTING med alkohol å gjøre, ever!! Det har knapt noe i en seng å gjøre!! Jeg og mannen min legger handen lett over hverandres hals og munn når vi har sex, og presser ekstremt lett, det er kun følelsen av å forminske pusten litt, vi holder aldri lenger enn noen få øyeblikk, det er ikke snakk om 5 sekunder en gang, og aldri under orgasme eller når man blir mer tungpustet. Jeg har hatt partnere som har ønsket direkte kvelning med press over munn og nese over lenger tid, eller hals, men aldri i livet hadde jeg prøvd. Aldri.
Gjest Thessie! Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Det har jeg aldri prøvd, og kommer nok aldri til å tørre heller. Man blir ofte lett revet med, spesielt dersom det er alkohol i bildet, og da kan det lett skje ulykker. Man kan bli så inni det at man ikke legger merke til at den andre har problemer med å puste. Så det ville jeg ikke anbefalt selv om du stoler fullt og helt på ham.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Kvelning er utrolig digg. Ikke sånn type der man holder for munn og nese til man ikke kan puste, men den typen der man tar tak rundt halsen så man ikke puster like lett. Jeg kommer mye mer mye fortere når mannen min gjør dette med meg. 1
Gjest Katten. Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Ved kveling så går kroppen i fare-modus. Da høynes alt av sanser, siden den føler seg truet. Dermed føler man alt mye mer intenst, også seksuelt. Har vært borti noen slike opp igjennom tiden, og vi snakker intense orgasmer. Anyhoo, det rent fysiologiske: Bortsett fra å holde over munn og nese, er det to hovedmåter man gjør dette på. Midt på Man klemmer inn mot lufterøret og vanskeliggjør/hindrer at "offeret" trekker luft ned i lungene. Denne måten kan føles veldig ubehagelig, da det ikke akkurat er godt å få lufterøret komprimert (for å gjøre det bedre, bør man presse inn så langt opp mot kjeven man kommer). Fordelen med denne måten, er at man merker selv behovet for oksygen lenge før noen skader kan oppstå. På siden Da klemmer man på siden av halsen. Offeret vil ikke oppleve ubehag i samme grad som "Midt på". Faren er derimot at man kutter/reduserer blodtilførselen til hjernen. Det er snakk om kort tid før skader kan oppstå. Om det er denne som praktiseres, anbefaler jeg å ikke klemme hardt på begge sidene. Da er offeret knocked out innen femten sekunder.
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Å bli kvalt i opprinnelig betydning betyr at du dør. 1
Gjest Fable Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Det er digg! Men gjøres selvfølgelig når begge er edru og man burde ha ett safeword/tegn for når det blir for mye.
Giacomo_P Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Dette er veldig farlig, og kommer fort ut av kontroll. Jeg ville ikke anbefale det. Er det verdt det, å bli dømt for uaktsomt drap - bare for noen sekunders intens nytelse? Det er en risiko som bør vurderes, for den er helt reell.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #9 Skrevet 19. juli 2011 Dette er veldig farlig, og kommer fort ut av kontroll. Jeg ville ikke anbefale det. Er det verdt det, å bli dømt for uaktsomt drap - bare for noen sekunders intens nytelse? Det er en risiko som bør vurderes, for den er helt reell. Synes det høres veldig skummelt ut, ja. Man kan bli den som er ansvarlig for at et annet menneske dør, ja. Eller man kan være den som dør! Fort gjort. :frown:
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har aldri forsøkt dette men tenker at i kontrolerte former og med fokus på sikkerhet kan det være helt supert for de som er "der" og jeg kan ikke huske å ha hørt om noen det har gått galt for i den grad at de har dødd av det?? Tvert imot, dersom de gjør det alene har jeg lest om dødsfall - men aldri med en partner og i kontrollerte former?? I så fall ville jeg satt pris på litt mer info (link?) for denne tanken har jeg lekt med selv også..
Giacomo_P Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har aldri forsøkt dette men tenker at i kontrolerte former og med fokus på sikkerhet kan det være helt supert for de som er "der" og jeg kan ikke huske å ha hørt om noen det har gått galt for i den grad at de har dødd av det?? Tvert imot, dersom de gjør det alene har jeg lest om dødsfall - men aldri med en partner og i kontrollerte former?? I så fall ville jeg satt pris på litt mer info (link?) for denne tanken har jeg lekt med selv også.. Jeg kan huske et par nyhetsoppslag om dødsfall som følge av dette, også når partner har vært involvert. Risikoen for dødsfall blir definitivt ikke mindre av at man er to, det kan godt være den øker, fordi det som blokkerer respirasjonen vil vedvare sekv om man mister bevisstheten, hvis partner ikke forstår hva som skjer, og holder grebet. Det er lett å miste kontroll under slik lek. Vær forsiktige, eller la det aller helt være. Personlig synes jeg risikoen er for stor til at jeg ville ha prøvd dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå