eplejenta Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Det var veldig leit da nettby ble lagt ned, så kom det drøssevis av dårlige nettsider og prøvde å ta over. Så kom jeg over denne siden igår migo.no. Virket som en veldig serriøs side, kanskje de tar over for gamle nettby? Hva sier dere? Endret 17. juli 2011 av eplejenta
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Uten at jeg er registrert der eller vet om det følgende stemmer, får jeg en følelse av at det er et mye større fokus på flørting og dating på det nettstedet enn det var på NettBy. NettBy var mer et samfunn, og (i hvertfall for min del) var gruppene og diskusjonene der det som var viktigst. Jeg tenker på NettBy som et forum og personlig kommunikasjonsmedium, mens jeg får følelsen av at Migo.no ikke har det samme fokuset på diskusjoner/grupper/forum? Det kan godt hende jeg tar feil. Skybyen.no og Wazzap.no har i hvertfall NettBy-lignende grupper (og med maaange av de samme folkene derfra), og er det eneste som er tiltrekkende med sånne nettsteder for min del. Når det gjelder personlig kommunikasjon tror jeg de fleste foretrekker Facebook.
Sannale Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 kul side, imponerende at de har områder innenfor kommuner
elipia Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Virket mye bedre enn de teite nettsidene som deiligst skyjbyen osv.. Jeg savner gamle nettby jeg Var så lett å bli kjent med folk der. Kanskje migo blir bra de også
mari89 Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Dårlig navnvalg, med tanke på Meego Hva er meego?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå