Reka Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Noen som har noen forslag til bøker jeg kan like? Tusen strålende soler - Khaled Hosseini Maskeblomstfamilien - Lars Saabye Christensen Heksen fra Portobello - Paulo Coelho Veronica vil dø - Paulo Coelho Halvbroren - Lars Saabye Christensen Dette er bøker som jeg har lest og likt svært godt, hvis det sier noe om "smaken" min. Skal sies at jeg ikke er noe særlig glad i krim. Venter i spenning på gode forslag.
MsQuims Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Har du lest "Mannen som elsket Yngve"? The Curious Incident of the Dog in the Night-Time- Mark Haddon "The virgin suicides"- Jeffrey Eugenides. Dette er en bok jeg tror du vil like, tror den heter "jomfrudød" på norsk.
*-* Cindy *-* Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jeg leste en gang "The truth about Melody Browne" av Lisa Jewell, og den var kjempebra! satt flere ganger på gråten da jeg leste den. Handler om en kvinne som var i en brann som 9-åring, og glemte alt som hadde skjedd med henne før det. Nå som hun er voksen begynner minnene å komme tilbake, og det kan sies at hun hadde opplevd mye vondt før hun ble 9. Kan virkelig anbefales! Endret 17. juli 2011 av *-* Cindy *-*
Gjest Thessie! Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Øya - Victoria Hislop Morgen i Jenin - Susan Abulhawa Mann på deling - Frances Pye Barnepiken - Kathryn Stockett Idas dans - Gunnhild Corwn Skadet - Cathy Glass Sarahs nøkkel Dette er bøker jeg liker svært godt, kanskje det kan være noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå