luckyyou Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Haff, nå gir jeg opp snart! Funnet en som er veldig min type gutt og som jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på. Selvfølgelig ser det ut som at han er interessert i ei anna ei. Standar, og alltid min flaks!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Haff, nå gir jeg opp snart! Funnet en som er veldig min type gutt og som jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på. Selvfølgelig ser det ut som at han er interessert i ei anna ei. Standar, og alltid min flaks! Sånt pleier typisk å skje meg også. Det er skikkelig kjipt.
MsQuims Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Kanskje han glemmer henne om du viser at du er interessert? Ingenting er umulig
Aspera Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Så klart er det din flaks hvis du tror det Bare å forføre ham, gutter er veldig enkle slik. Du har på ingen måte tapt enda.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Så klart er det din flaks hvis du tror det Bare å forføre ham, gutter er veldig enkle slik. Du har på ingen måte tapt enda. Er fortsatt håp for ts, men ikke mye å gjøre om fyren alt er blitt sammen med den andre bitcha.
Cordelia Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Story og my life Vet jo aldri, er jo mulig du kan klare å sjarmere han i senk. Bare vit når du bør kaste inn håndklet.
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Haff, nå gir jeg opp snart! Funnet en som er veldig min type gutt og som jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på. Selvfølgelig ser det ut som at han er interessert i ei anna ei. Standar, og alltid min flaks! Hvorfor er du interessert i en som er interessert i ei anna ei? Det er jo helt meningsløst.
Facepainter Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Hvorfor er du interessert i en som er interessert i ei anna ei? Det er jo helt meningsløst. Livet utenfor KG er komplisert, min venn. 1
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Livet utenfor KG er komplisert, min venn. Selvfølgelig. Men det endrer ikke på det faktum at det er meningsløst.
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 Hvorfor er du interessert i en som er interessert i ei anna ei? Det er jo helt meningsløst. Så du mener man kan styre følelser?
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 Så du mener man kan styre følelser? Til en viss grad. Det er dette som gjerne kalles å bruke sunn fornuft.
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Er man forelsket, så er man forelsket. Man kan godt være forelsket i en mann som ikke er forelsket tilbake, eller i en kvinne som allerede er i et forhold. Det man kan velge, er hva man gjør med situasjonen. 1
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 Er man forelsket, så er man forelsket. Man kan godt være forelsket i en mann som ikke er forelsket tilbake, eller i en kvinne som allerede er i et forhold. Det man kan velge, er hva man gjør med situasjonen. Forsåvidt, men når den andre parten ikke er med på leken så stopper det seg selv. Verre blir det når den andre er med på leken. Men poenget mitt er altså at det ikke er fornuftig å være forelsket i noen som er, og forblir, værende opptatt.
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Det beste er å holde seg unna helt og holdent, så slipper en å bruke så mye tid og krefter på umuligheter i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #17 Skrevet 18. juli 2011 Er fortsatt håp for ts, men ikke mye å gjøre om fyren alt er blitt sammen med den andre bitcha. Herregud Er du passe bitter eller? Hvorfor er en jente du ikke kjenner en bitch, bare fordi han ts er interessert i, er interessert i denne andre jenta? Ikke rart det ofte skjer deg og, er ingen gutter som orker bitre jenter! 2
illuminate Skrevet 18. juli 2011 #18 Skrevet 18. juli 2011 Hva skal man si da? Det suger jo maks. Her var det tid og avstand som var problemet. Man må vel bare tenke at det dukker opp ei ny og enda bedre ei.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. juli 2011 #20 Skrevet 18. juli 2011 Herregud Er du passe bitter eller? Hvorfor er en jente du ikke kjenner en bitch, bare fordi han ts er interessert i, er interessert i denne andre jenta? Ikke rart det ofte skjer deg og, er ingen gutter som orker bitre jenter! Ja. om jeg liker en gutt så syns jeg at jeg har lov å hate den dama han valgte over meg litt. Det får meg til å føle meg bedre. Bryr meg ikke hvor smålig det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå