Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haff, nå gir jeg opp snart!

Funnet en som er veldig min type gutt og som jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på. Selvfølgelig ser det ut som at han er interessert i ei anna ei. Standar, og alltid min flaks!

:(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klemmer:

Er i samme situasjon jeg også..

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Funnet en som er veldig min type gutt og som jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på. Selvfølgelig ser det ut som at han er interessert i ei anna ei. Standar, og alltid min flaks!

Sånt pleier typisk å skje meg også. Det er skikkelig kjipt.

Skrevet

Kanskje han glemmer henne om du viser at du er interessert? Ingenting er umulig :klemmer:

Skrevet

Så klart er det din flaks hvis du tror det :fnise: Bare å forføre ham, gutter er veldig enkle slik. Du har på ingen måte tapt enda.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Så klart er det din flaks hvis du tror det :fnise: Bare å forføre ham, gutter er veldig enkle slik. Du har på ingen måte tapt enda.

Er fortsatt håp for ts, men ikke mye å gjøre om fyren alt er blitt sammen med den andre bitcha.

Skrevet

Story og my life :trist:

Vet jo aldri, er jo mulig du kan klare å sjarmere han i senk.

Bare vit når du bør kaste inn håndklet.

Skrevet

Hvorfor er du interessert i en som er interessert i ei anna ei?

Det er jo helt meningsløst.

Skrevet

Livet utenfor KG er komplisert, min venn.

• Liker 1
Skrevet

Livet utenfor KG er komplisert, min venn.

Selvfølgelig. Men det endrer ikke på det faktum at det er meningsløst.

Gjest KateW
Skrevet

Så du mener man kan styre følelser?

Skrevet

Så du mener man kan styre følelser?

Til en viss grad. Det er dette som gjerne kalles å bruke sunn fornuft.

Gjest KateW
Skrevet

Er man forelsket, så er man forelsket. Man kan godt være forelsket i en mann som ikke er forelsket tilbake, eller i en kvinne som allerede er i et forhold.

Det man kan velge, er hva man gjør med situasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Er man forelsket, så er man forelsket. Man kan godt være forelsket i en mann som ikke er forelsket tilbake, eller i en kvinne som allerede er i et forhold.

Det man kan velge, er hva man gjør med situasjonen.

Forsåvidt, men når den andre parten ikke er med på leken så stopper det seg selv.

Verre blir det når den andre er med på leken.

Men poenget mitt er altså at det ikke er fornuftig å være forelsket i noen som er, og forblir, værende opptatt.

Skrevet

samme situasjon her , sånn er livet

Skrevet

Det beste er å holde seg unna helt og holdent, så slipper en å bruke så mye tid og krefter på umuligheter i livet. :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er fortsatt håp for ts, men ikke mye å gjøre om fyren alt er blitt sammen med den andre bitcha.

Herregud :ler: Er du passe bitter eller? Hvorfor er en jente du ikke kjenner en bitch, bare fordi han ts er interessert i, er interessert i denne andre jenta?

Ikke rart det ofte skjer deg og, er ingen gutter som orker bitre jenter! :ler:

• Liker 2
Skrevet

Hva skal man si da? Det suger jo maks. Her var det tid og avstand som var problemet. Man må vel bare tenke at det dukker opp ei ny og enda bedre ei.

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Bond, mod

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Herregud :ler: Er du passe bitter eller? Hvorfor er en jente du ikke kjenner en bitch, bare fordi han ts er interessert i, er interessert i denne andre jenta?

Ikke rart det ofte skjer deg og, er ingen gutter som orker bitre jenter! :ler:

Ja. om jeg liker en gutt så syns jeg at jeg har lov å hate den dama han valgte over meg litt. Det får meg til å føle meg bedre. Bryr meg ikke hvor smålig det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...