AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Har en kompis..jaja en jeg ble kjent med via et kurs nå nylig. Jeg gjorde meg ingen spesielle formeninger om han og hans utseende eller væremåte da, og i ettertid har vi hatt litt kontakt via fb, sånn helt "uskyldig " prat om alt og ingenting.. Så en dag begynner hintene og komme på chatten, og jeg får litt noja, men tenker ok, litt flørt er vel greit. Chat ble til sms og tlf samtaler, og små hint og flørt ble til ganske mye flørt egentlig ( fra han side) Jeg svarte på flørtene, men på en slik måte at jeg trodde at han forsto at mine svar var slik at han ikke skulle tro dette opplegget ble nå mer enn en sms/chat flørt.. Jaja nå høres dette sikkert ganske merkelig ut, siden vi er voksne begge to..men de på fleste hintene skjønte jeg hva han mente, og klarte å unngå å svare direkte på de jeg syntes var litt for private. Så kommer han med dette på chat: "jeg blir kontaktet av ei rålekker dame,som vil at jeg skal være sjåfør ikveld og ha meg med på forskjellige ting..hva synes du jeg skal gjøre?" Jeg svarer at han må bare kjøre på med et blunketegn bak. Da sier han ikke vet om han vil likevel og utdyper litt hvorfor "han vil holde litt avstand, hun er for ung etc.. også snakker litt videre helt vanlig om planer for kvelden ol, og logger av. Senere på kvelden tikker det inn en sms om at planene var endret, han var ikke sjåfør, men dro på fest selv... Jeg svarte med en enkel sms tilbake uten å kommentere det han skrev..så da lurer jeg..var dette et merkelig hint for å se "hvor han hadde meg"
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Hva er egentlig poenget her? Er du interessert eller ikke? Er du ikke interessert så er det rette hintet å ignorere. Det fungerer.
Facepainter Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg svarte på flørtene, men på en slik måte at jeg trodde at han forsto at mine svar var slik at han ikke skulle tro dette opplegget ble nå mer enn en sms/chat flørt.. Dette har vi null forståelse for. Du bør være forsiktig med hvilke signaler du sender ut.
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Her vil jeg vise et eksempel på hvor forskjellig oppfatning av chat/sms kvinner og menn kan ha. Jeg skrev med en mann en periode. Han ble ganske direkte etterhvert, noe som ble fullstendig feil for meg. I tillegg til å sende meldinger til hverandre her, sendte vi også noen sms. I noen av hans siste kalte han meg mye stygt, jeg var søppel etc. ----------------------------------------------------------------- Emne:RE: Ang. våre siste meldinger du leker med mennesker... og så enkelt er det... jeg burde visst bedre, så ikke prøv deg engang med "feiilaktig inntrykk".. skjønner ikke hva som gjør mennesker så kvalmende ekle at de driver med slikt 20.apr 2011 20:55 belladonna skrev: Jeg svarer deg her, for telefonen er så lei å skrive på. Du har fått et fullstendig feilaktig inntrykk av meg, men det må jeg bare leve med. Jeg leker ikke med noen og pælmer dem ikke, som du skriver. Vi har tydeligvis forskjellig oppfatning om tilnærming av seksuell karakter. For meg ble din måte altfor nærgående. Dessuten er jeg ikke her på forumet for å utveksle seksuelle fantasier. Det er noe jeg kan gjøre når jeg er i et forhold. Da jeg skrev og bad deg hente meg på (flyplass), måtte du da skjønne at det var en spøk. Selvom du var stygg med det siste du skrev til meg, vil jeg allikevel ønske deg lykke til videre her inne. Endret 18. juli 2011 av Belladonna
Gjest HLHD Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Har en kompis..jaja en jeg ble kjent med via et kurs nå nylig. Jeg gjorde meg ingen spesielle formeninger om han og hans utseende eller væremåte da, og i ettertid har vi hatt litt kontakt via fb, sånn helt "uskyldig " prat om alt og ingenting.. Så en dag begynner hintene og komme på chatten, og jeg får litt noja, men tenker ok, litt flørt er vel greit. Chat ble til sms og tlf samtaler, og små hint og flørt ble til ganske mye flørt egentlig ( fra han side) Jeg svarte på flørtene, men på en slik måte at jeg trodde at han forsto at mine svar var slik at han ikke skulle tro dette opplegget ble nå mer enn en sms/chat flørt.. Jaja nå høres dette sikkert ganske merkelig ut, siden vi er voksne begge to..men de på fleste hintene skjønte jeg hva han mente, og klarte å unngå å svare direkte på de jeg syntes var litt for private. Så kommer han med dette på chat: "jeg blir kontaktet av ei rålekker dame,som vil at jeg skal være sjåfør ikveld og ha meg med på forskjellige ting..hva synes du jeg skal gjøre?" Jeg svarer at han må bare kjøre på med et blunketegn bak. Da sier han ikke vet om han vil likevel og utdyper litt hvorfor "han vil holde litt avstand, hun er for ung etc.. også snakker litt videre helt vanlig om planer for kvelden ol, og logger av. Senere på kvelden tikker det inn en sms om at planene var endret, han var ikke sjåfør, men dro på fest selv... Jeg svarte med en enkel sms tilbake uten å kommentere det han skrev..så da lurer jeg..var dette et merkelig hint for å se "hvor han hadde meg" Det var vel fordi han håpte du kom til å være negativ til at han skulle tilbringe tid med ei rålekker dame.. Virker som han er ganske interessert i deg, så kanskje du burde være forsiktig med hva du skriver til han? Ingen vits i å gi han håp om det ikke er det...
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Hva er egentlig poenget her? Om han mener det seriøst eller ikke, da han er tydelig,men samtidig føler jeg det hele er "bare på artig" fra hans side. Er du interessert eller ikke? Tja, jeg er ikke sikker på om jeg er interessert i oppmerksomheten fra han eller han som person... Er du ikke interessert så er det rette hintet å ignorere. Det fungerer. Joa, det gjør nok det. TS
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Tja, jeg er ikke sikker på om jeg er interessert i oppmerksomheten fra han eller han som person... Ja, dette evindelige kvinnelige behovet for oppmerksomhet er faktisk et problem. Og ikke bare for dere.
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Ja, dette evindelige kvinnelige behovet for oppmerksomhet er faktisk et problem. Og ikke bare for dere. Jeg har motsatt erfaring, menn som er så oppmerksomhetssyke at de til og med blir sjalu på barn. Som kvinne hadde jeg behov for venninner å være sammen med av og til, istedenfor å "pusle" rundt mannen til enhver tid. Endret 18. juli 2011 av Belladonna 1
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har motsatt erfaring, menn som er så oppmerksomhetssyke at de til og med blir sjalu på barn. Som kvinne hadde jeg behov for venninner å være sammen med av og til, istedenfor å "pusle" rundt mannen til enhver tid. Det er vel forsåvidt naturlig at du har dårlige erfaringer med mannfolk, og jeg med kvinnfolk. Men i ditt tilfelle høres det mer ut som et kontroll-freak-syndrom, og ikke behov for oppmerksomhet. Hvis han ikke var så lat at han måtte vartes opp hele tiden da selvfølgelig.
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 Det er vel forsåvidt naturlig at du har dårlige erfaringer med mannfolk, og jeg med kvinnfolk. Men i ditt tilfelle høres det mer ut som et kontroll-freak-syndrom, og ikke behov for oppmerksomhet. Hvis han ikke var så lat at han måtte vartes opp hele tiden da selvfølgelig. Min mann var veldig opptatt av å stå til tjeneste for andre, men var ikke fullt så ivrig hjemme for å si det slik. Jeg fikk stadig høre hvor heldig jeg var som hadde en så snill og flink mann, aldri et "nei" i hans munn. Jeg var lojal og fortalte ingenting om hjemmesituasjonen. Mange slike opplevelser i årenes løp førte til at jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle dele "bord og seng" med en mann igjen. Særboerskap ville passe meg ypperlig .
Steinar40 Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 Min mann var veldig opptatt av å stå til tjeneste for andre, men var ikke fullt så ivrig hjemme for å si det slik. Jeg fikk stadig høre hvor heldig jeg var som hadde en så snill og flink mann, aldri et "nei" i hans munn. Jeg var lojal og fortalte ingenting om hjemmesituasjonen. Mange slike opplevelser i årenes løp førte til at jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle dele "bord og seng" med en mann igjen. Særboerskap ville passe meg ypperlig . Det er mange risker med å ha noe felles i dagens samfunn, det er helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå