Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig flau over og være norsk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter og ser på begynnelsen av fotballkampen og at de skal spille nasjonalsangene.

Den spanske nasjonalsangen kommer og da buer 20.000 normenn og de forsetter og bue gjennom hele sangen. Makan.

Vi oppfører oss som en gjeng med barnunger noen ganger.

Fotball kampen er kjempe spennendne den og håper at norge kommmer til EM men det går da ann og opføre seg som folk :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den spanske nasjonalsangen kommer og da buer 20.000 normenn og de forsetter og bue gjennom hele sangen. Makan.

Vi oppfører oss som en gjeng med barnunger noen ganger.

:roll:

Ja, dette er patetisk. Typisk norsk :roll:

Skrevet

.. Og hvis du så den forrige kampen, så skjedde NØYAKTIG det samme i Spania på lørdag.

Sier ikke at "vi kan gjøre det fordi dem gjør det". Og det er jo respektløs overfor motstanderne, selvfølgelig. Men det er nå engang sånn fotballen er, da.... :roll:

Skrevet

Skrev faktisk noe av det samme i et annet innlegg her på forumet. Da er det ikke bare meg som synes det var litt respektløst å pipe og bue.

Ble til og med så ivrig i sted at jeg glemte å logge inn. :hoho: Så ivrig kan faktisk Saeria bli.

Skrevet
.. Og hvis du så den forrige kampen, så skjedde NØYAKTIG det samme i Spania på lørdag.

:

NETTOPP derfor burde vi ikke gjøre det samme. Tenk å synke så lavt... :oops:

Skrevet
NETTOPP derfor burde vi ikke gjøre det samme. Tenk å synke så lavt...

Ja, du har kanskje rett. Jeg mente bare at dette ikke er noen særnorsk oppførsel!

Skrevet

nei det er nok ikke noe særnorskt. jeg synes sånn oppførsel uannsett fra hvem mot hvem er barnselig og unødvendig. det er så mye annet man ka bruke krefter på. hva slags glede er det gir de som gjør det da? det skjønner ikke jeg. men nå har jo fotball generelt tatt av litt vel mye de siste årene, og det er jo ikke mest i norge.

Skrevet

Helt enig, veldig lite sportslig opptreden, en skal ha respekt for motstanderne før og etter kampen, men ikke mens kampen pågår... :wink: Nå er det snart slutt og Norge er rundspilt, toget er godt, men de var nok ikke gode nok til å stille opp i EM.

Skrevet
jeg synes sånn oppførsel uannsett fra hvem mot hvem er barnselig og unødvendig.

Barnslig og unødvendig? Ja, kanskje. Omtrent like barnslig og unødvendig som å synge "dommerjævel" eller "vi skal banke bønda" eller andre "kamprop". Når du elsker laget ditt så høyt at det kjennes ut som verden raser sammen når det taper, så synes du sånne ting er meget nødvendig.

Forventer ikke at dere som ikke er fotballsupportere skal forstå det. Men når man står det, så kjennes det ut som at kampen er like viktig som liv og død....

Eller som Bill Shankly sa det: "Fotball er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er mye viktigere enn det. " Flåsete sagt, men....

Skrevet

Taktfaste rop med "HATER NORGE" på slutten av kampen er vel også litt smakløst eller?

Skrevet
Taktfaste rop med "HATER NORGE" på slutten av kampen er vel også litt smakløst eller?

Må vel si like for like eller noe sånn. ;)

Nei, både buing mot motspillere og hating av eget lag er rimelig dust.

Catzy

Skrevet

Synes mye av fotball-styret er barnslig og unødvendig jeg.

Tar avstand fra hele greia.

Håper ikke jeg kom med en brannfakkel nå.... :oops:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Viser atter en gang hvor idiotiske mennesker blir i hodet av fotball, som egentlig bare er et spill :roll:

Skrevet
ja hat er vel et litt sterkt ord...

det er jo bare en fotballkamp

Skrevet

Denne "buingen" skjer nok ikke bare på fotballkamper .............

Men at det er simpelt å gjøre det - det er jeg helt enig i :fy:

Skrevet

Eg er for min del mykje meir flau på vegne av Frode Olsen. Makan! Vaksne mannen tyr til fysisk vald for å 'stoppe' ein tilskodar på bana! Dei har vakter til slikt! Og det værste var at han såg ut til å kose seg då han slengde han i bakken... DET er usportsleg det!

Likar heller ikkje buing, men det er i alle fall ikkje åtak på ein enkelt person.

Forøvrig så blør hjartet mitt for Espen Johnsen i kveld... :(

Skrevet

Det er vel mye adrenalin i kroppen, tenker jeg. Men det så jo bare dumt ut, da...

Espen Johnsen er Norges nye, store helt - har så vondt av ham, atte!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det jeg mente er flaut og respekløst er at ma nbuer under en nasjonalsang!!

Jeg synes det er " greit" at det bøir buet og hoiet og skreket under selve kampen. Det er jo en del av fotballen og når det er så mange som synes dette er en fantastisk sport hvor man følre en enorm nasjonsfølese synes jeg det er greit, men man viser respekt under en nasjonal sang.

At vi ikke er gode nok til å komme til EM er en annen ting.

Det Frode Olsen gjord esynes jeg var helt ok!

Hvor var vaktene og hva pokkeren skulle han på banen og gjøre uansett

Skrevet
Det Frode Olsen gjord esynes jeg var helt ok!

Hvor var vaktene og hva pokkeren skulle han på banen og gjøre uansett

Lurer på om de drittungene som løp ut på banen aner hva dette vil koste Fotballforbundet jeg????? De skulle jaggu få betale bota sjøl...... er'kke snakk om en 1000-lapp dette...... :evil:

Mulig Frode Olsen gjorde noe dumt altså - men disse idrettsutøverne opplever sikkert mye drittunge-oppførsel i løpet av en sesong - så av og til mister de hue :-?

Skrevet

Reagerte på dette under nasjonalsangen til Spania jeg, og.

Helt OK og bue, men under en nasjonalsang bør man vise såpass med respekt at man klarer og holde kjeften sin igjen!

*Prøver og hviske ut hele kampen fra hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...