Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har nettopp meldt meg inn på bokelskere.no, men jeg skjønner egentlig ingenting. Er det noen her som kan forklare med litt hva siden egentlig går ut på og de forskjellige funksjonene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser for meg ut som GoodReads på norsk...

Altså en oversikt over hva du har lest, leser på nå, og hva du vil lese senere. Man kan også rangere og diskutere bøker, og lage egne "bokhyller" hvor man sorterer bøkene sine. Man får også beskjed når venner legger til nye bøker eller lignende, og det er jo fint hvis man har litt lik sans for bøker, mange nye bokforslag som kan komme da :)

Bokelskere.no FAQ

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Gå inn og skriv opp f.eks alle bøkene du har lest og gi de terningkast og omtaler om du vil. Og sorter bøkene etter eget ønske.

Veldig greit å klikke på andres lister for å se hva du selv har lest, eller ønsker å lese osv.

Skrevet

Bokelskere.no er en genial side! :)

Jeg skjønner ikke helt hva det er du ikke skjønner? For meg er siden veldig oversiktlig, men så har jeg brukt den en stund da.

Du kan som finne bøker og lagre dem i virtuelle bokhyller, og sortere dem etter sjangre du finner på selv. Du kan også lagre bøker i forskjellige lister, f.eks. skal lese-liste, leser-liste osv.

Du kan følge andre brukere og se hva de leser. Du kan diskutere bøker du har lest med andre, og stille spørsmål.

Og mye mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...