megselv1 Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 jeg sliter mye med dype hudormer. eneste som hjelper er å klemme, men da får jeg røde prikker som varer i en uke. uasett hvor ren jeg er og hvor forskiktig jeg kjlemmer. jeg har hundre vis av disse hvite klumpene i huden!! noen som har noe som hjelper?? takk!!
Kahlan Amnell Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Å kutte ut melkeprodukter kan være verdt et forsøk. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 En tur til legen for å få kremer du kan smøre på. Det er tusen ganger bedre enn noen slags annen hudpleie.
Kahlan Amnell Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 En tur til legen for å få kremer du kan smøre på. Det er tusen ganger bedre enn noen slags annen hudpleie. Det er mulig at det hjelper, men det løser jo ikke problemet hvis det er noe man spiser som fører til hudormer/kviser.
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Bruker du rens, skrubb, og maske beregnet på uren hud? Finner du rett kombinasjon kannok det hjelpe mer enn en legetur. Dra til en hudpleier, få analysert huden, og kjøp produkter tilpasset dette på Internett (mye billigere enn i salonger!)
sophiaM Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jeg vil tro at en perfekt hudpleierutine for akkurat DIN hud, kombinert med sunt kosthold uten mat du ikke tåler (hudproblemer kan også være en allergisk reaksjon, dra til legen for å sjekke) vil være det ideelle for å bli kvitt urenheter og oppnå sunn hud. Endret 17. juli 2011 av sophiaM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå