Smørblomsten Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Hørt at det er så dyrt å kjøpe Kaptein Sabeltann-effekter i Dyreparken, så tenkte gjøre det på forhånd... Hva "går barna med"? Andre tips ifm Dyreparken tas imot m takk
Gjest Ks Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Barna har på seg alt fra fult utstyr, til bare en sabel, og så er det de som ikke har noen ting.. Alt er lov;) kos dere på show! Husk varme klær, regnklær osv hvis været er ustabilt.. Noe det er HELE tiden nå
Nemii Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Vår sønn er STOR Pinky fan:-) så en rød og hvit stipete t-skjorte til 35kr fra HM, en ola shorts han hadde fra før og et sett med øyelapp, ørering og kompass (kr 35 på salg på BR leker) ble tatt med. I Dyreparken ble det kjøpt inn et hodetørkle (kr 49), et sjøroverbelte (kr 49) og en sjørøverkikkert (kr 119), og med noen fregner tegnet på av mor (med kajal) var han riktig så søt den lille piraten vår :-) Han var nesten den eneste Pinky i parken og på showet, da ALLE løp rundt i Sabeltann uniform:-) Nå synes jeg heller ikke det var SÅ dyrt som alle skulle ha det til i parken, men det kommer vel ann på antall barn og hvor mye man ønsker å legge i det hele! Jeg skjønner det kan bli dyrt hvis man skal kjøpe full uniform med utstyr til eksempelvist 3 barn! Her er vår sønn glad for at mamma er kreativ og han har ennå ingen ønsker om å MÅTTE ha det alle andre har! :-) (*krysser fingrene* for at det holder en liten stund til ;-) Jeg hadde sjekket finn.no, der lå det MANGE Sabeltann effekter ute før sommeren ihvertfall! 1
Nemii Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 og et tips er å ha med en liten kjølebag, fylt med frukt, drikke og snacks (gjerne matpakker)!!! Det var vår lifesaver :-) Vi brukte tilsammen 200 kr i parken på mat/snakcs på 3 dager. Hvis dere har med baby, så har de egne stasjoner på de fleste matserveringsstedene med gratis barnemat og fri tilgang til micro :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå