Gjest julenissen Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 hei, noen som har smarte ting som forslag til julegaver? Trenger tips til: Mor Far Bror (29) Kjæreste Farfar - har alt, trenger lite... Veninner... har ikke avtalt om vi skal kjøpe til hverandre eller ei.. men hvis jeg skal begynne nå, kan jeg jo ha noe "i tilfelle" gaver!!! Jeg vet dette ikke er lett... derfor jeg håpte det var noen som hadde gode tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Mor: et fint sjal, parfymeri produkter, musikk, bøker, en spennende kokebok, staver (til å gå tur med), skinnhansker, en fin veske, smykker, ny lommebok, godt drikke, en stilig vinopptrekker, abonnement på et eller annet aktuelt (gjelder både mor og far) Far: Bøker, musikk, godlukt, godt drikke, klær, hansker, Swiss army knife, en kvalitets lommelykt feks. en Maglite, spill, gode sigarer, et fint belte, verktøy eller sportsutstyr, Bror på 29: Avhengig av interesser, men stilig undertøy og musikk er vel alltid kjærkomne gaver. En tøff skjorte, godlukt, et abonnement på et eller annet magasin han inresserer seg for, noe nyttig han trenger, Kjæreste: ? Venninner: Parfymeri produkter er fine venninne gaver, vin, morsomme dippedutter til kjøkkenet, den nye kaffekokeboken (69,-) , den siste CD`en til Karen Jo Fields, strikkevanter, undertøy, god olivenolje eller balsamico eddik, o.sv. o.s.v. o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå