Gå til innhold

Julegave tips

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest julenissen

hei, noen som har smarte ting som forslag til julegaver?

Trenger tips til:

Mor

Far

Bror (29)

Kjæreste

Farfar - har alt, trenger lite...

Veninner... har ikke avtalt om vi skal kjøpe til hverandre eller ei.. men hvis jeg skal begynne nå, kan jeg jo ha noe "i tilfelle" gaver!!!

Jeg vet dette ikke er lett... derfor jeg håpte det var noen som hadde gode tips!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mor: et fint sjal, parfymeri produkter, musikk, bøker, en spennende kokebok, staver (til å gå tur med), skinnhansker, en fin veske, smykker, ny lommebok, godt drikke, en stilig vinopptrekker, abonnement på et eller annet aktuelt (gjelder både mor og far)

Far: Bøker, musikk, godlukt, godt drikke, klær, hansker, Swiss army knife, en kvalitets lommelykt feks. en Maglite, spill, gode sigarer, et fint belte, verktøy eller sportsutstyr,

Bror på 29: Avhengig av interesser, men stilig undertøy og musikk er vel alltid kjærkomne gaver. En tøff skjorte, godlukt, et abonnement på et eller annet magasin han inresserer seg for, noe nyttig han trenger,

Kjæreste: ?

Venninner: Parfymeri produkter er fine venninne gaver, vin, morsomme dippedutter til kjøkkenet, den nye kaffekokeboken (69,-) , den siste CD`en til Karen Jo Fields, strikkevanter, undertøy, god olivenolje eller balsamico eddik, o.sv. o.s.v. o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...