AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #21 Skrevet 24. juli 2011 Mitt inntrykk er at jenter som tror på slikt, har også andre issues og problemer med å forholde seg til virkelighetens verden. "Tror på slikt"? Det er den oppfatningen mange jenter har. Har du konkrete eksempler på hva slags problemer de så må ha? 1
katinkatinka Skrevet 24. juli 2011 #22 Skrevet 24. juli 2011 Veldig enkel forklaring: Han vil ikke pushe deg for fort i frykt for at du skal avvise ham. Mange menn går veeeldig rolig frem fordi de vil være sikre på at jenta er med på leken og/eller at han er seriøs i det han driver med og vil vise at det ikke er kun èn ting han er ute etter.
Steinar40 Skrevet 24. juli 2011 #23 Skrevet 24. juli 2011 "Tror på slikt"? Det er den oppfatningen mange jenter har. Jeg må bare svare på akkurat dette. Hvis det ligger ei naken og attraktiv dame i samme seng som meg ( noe det forøvrig ikke gjør hvis jeg ikke finner henne attraktiv) så må hun være direkte DUM hvis hun tror at jeg kommer til å holde fingrene av fatet. Eneste unntaket måtte vært hvis det var en eller annen særdeles god (og merkelig) grunn til dette. Men isåfall fikk hun ha på seg noen klær ihvertfall!
lille-lure Skrevet 24. juli 2011 #24 Skrevet 24. juli 2011 Høres ut som min mann. vi sov sammen flere ganger uten at han prøvde seg. jeg syntes det var merkelig, men gud så deilig det var å ligge trygt i en manns armer uten at det var noe seksuelt. Han var over 30 selv. Tror de fleste menn som noen sier over her, at de får litt mer selvkontroll og forstår at det ikke er alle jenter som liker at gutta hopper over en med en gang en er naken i sengen 2
Steinar40 Skrevet 24. juli 2011 #25 Skrevet 24. juli 2011 Høres ut som min mann. vi sov sammen flere ganger uten at han prøvde seg. jeg syntes det var merkelig, men gud så deilig det var å ligge trygt i en manns armer uten at det var noe seksuelt. Han var over 30 selv. Tror de fleste menn som noen sier over her, at de får litt mer selvkontroll og forstår at det ikke er alle jenter som liker at gutta hopper over en med en gang en er naken i sengen Joa, man kan selvfølgelig velge denne strategien av taktiske grunner hehe
Gjest MorAase Skrevet 24. juli 2011 #26 Skrevet 24. juli 2011 Eldre menn er flinkere til å oppføre seg. Det krever noen runder med disiplinering, men etter nok avvisninger og forklaringer om hvor skaåtet hører hvjemme lærer de heldigvis til slutt å ikke trenge seg unødvendig mye på. Ære være menn som vet å respektere en kvine! Dog, han burde holdt seg for god for å synliggjøre sin ereksjon. Best med menn som har kontroll nok på kroppen sin til å unngå slike pinligheter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #27 Skrevet 25. juli 2011 Jeg er mann 26 år. Kan fint ligge i en seng med en naken dame uten å ha sec. Kun kosing er ikke noe problem 1
lille-lure Skrevet 25. juli 2011 #29 Skrevet 25. juli 2011 Joa, man kan selvfølgelig velge denne strategien av taktiske grunner hehe Og det funka!!!
Steinar40 Skrevet 25. juli 2011 #30 Skrevet 25. juli 2011 En kåt mann med selvkontroll? Ja takk Dette er i seg en selvmotsigelse, så det kan du bare drømme videre om.
Steinar40 Skrevet 25. juli 2011 #31 Skrevet 25. juli 2011 Og det funka!!! Ja, han lurte deg godt der gitt
Gjest charella Skrevet 25. juli 2011 #32 Skrevet 25. juli 2011 Dette er i seg en selvmotsigelse, så det kan du bare drømme videre om. ? Har du ikke så mye selvkontroll du Steinar?? :gjeiper: 1
lille-lure Skrevet 25. juli 2011 #33 Skrevet 25. juli 2011 Ja, han lurte deg godt der gitt men angrer ikke den dag i da
Steinar40 Skrevet 25. juli 2011 #34 Skrevet 25. juli 2011 ? Har du ikke så mye selvkontroll du Steinar?? :gjeiper: Hvorfor skulle jeg ha mye selvkontroll når det ligger ei naken dame i samme seng? Jeg antar da at det er en god grunn til at hun ligger der.
Gjest charella Skrevet 25. juli 2011 #35 Skrevet 25. juli 2011 Hvorfor skulle jeg ha mye selvkontroll når det ligger ei naken dame i samme seng? Jeg antar da at det er en god grunn til at hun ligger der. Lå de naken i sengen da?
Gjest charella Skrevet 25. juli 2011 #37 Skrevet 25. juli 2011 Hvem vet? Du skal nå uansett få slippe å måtte forandre deg for min skyld. Er mangen jenter som elsker desperate menn på første date
Kamikatze Skrevet 25. juli 2011 #38 Skrevet 25. juli 2011 Det går jo greit å holde villdyret i sjakk, men hvis dama vil ligge naken i samme seng uten å ha sex, er det det første faresignalet på at du er i ferd med å entre et forhold hvor du blir pussywhipped.
Steinar40 Skrevet 25. juli 2011 #39 Skrevet 25. juli 2011 Du skal nå uansett få slippe å måtte forandre deg for min skyld. Er mangen jenter som elsker desperate menn på første date Tviler ikke. Men etter min mening er første date bare til for å avgjøre om det blir noen flere dater eller ikke. Med andre ord; få et førsteinntrykk og ikke ligge i samme seng.
Gjest charella Skrevet 25. juli 2011 #40 Skrevet 25. juli 2011 Tviler ikke. Men etter min mening er første date bare til for å avgjøre om det blir noen flere dater eller ikke. Med andre ord; få et førsteinntrykk og ikke ligge i samme seng. Ja der er jeg enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå