Kahlan Amnell Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har hatt problemer med acne siden tenårene og prøvd alskens hupleieprodukter som lover gull og grønne skoger uten suksess. I det siste har jeg spist melkeprodukter daglig(mer enn normalt), og har merket at jeg har hatt mer kviser enn normalt så jeg googlet litt og fant denne hjemmesiden som forklarer hvordan melk kan forårsake kviser. Håper dette kan være til hjelp for de av dere som ikke blir kvitt kvisene. Jeg skal i hvertfall kutte ut alle melkeprodukter! Jeg håper virkelig det hjelper for jeg er så lei ... Ikke "kult" å være over 30 og ha kviser.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Skulle ønske flere trodde på det her, jeg opplever akkurat det samme selv. Tar jeg 2 glass melk om dagen i 3-4 dager blir haken min sakte men sikkert full av små kviser. Det har jeg prøvd meg på flere ganger så jeg vet det er melken som forårsaker det. Kun ren melk som påvirker meg. Ost, fløte, iskrem, yoghurt etc kan jeg spisei små/moderate mengder.
Kahlan Amnell Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2011 Skulle ønske flere trodde på det her, jeg opplever akkurat det samme selv. Tar jeg 2 glass melk om dagen i 3-4 dager blir haken min sakte men sikkert full av små kviser. Det har jeg prøvd meg på flere ganger så jeg vet det er melken som forårsaker det. Kun ren melk som påvirker meg. Ost, fløte, iskrem, yoghurt etc kan jeg spisei små/moderate mengder. Heldig du som ikke trenger å kutte ut alle melkeprodukter. Jeg har tenkt å kutte ut alt først og se hva som skjer. Det kan nok ta litt tid, leste om en dame som så 85% bedring etter 6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå