Gå til innhold

Hva tror du om kampen i kveld!??!?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Okei - dette blir fotballsnakk, så dere som ikke er interessert, kan bare lukke tråden med en gang!

Sånn, da var dere advart!!!

Dere som ER interessert i fotball - hva tror dere blir resultatet av kampen i kveld?

Jeg håper-håper-håper at Norge vinner. Innerst inne tror jeg nok at vi taper så det ljomer etter, og da er vi bare ikke bedre enn det. Fair enough, egentlig.

Men en liten del av meg tør faktisk å tro at vi kan klare dette her! Derfor: Jeg tipper enten 2-1 til Norge, eller så taper vi med MASSE mål. (type 5-6 - 0..... )

Heia Norge, i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare sånn middels interessert, men jeg HÅPER SELVSAGT at Norge vinner!!! Ikke at jeg tror de har så mye i EM å gjøre, men det hadde vært digg å slå ut Spania da! :wink:

Tipper at Spania kommer til å legge seg helt flatt bak og bare vente på kontringsmuligheter...Så får vi jo håpe at de ikke lykkes med det da...

HEIA NORGE!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men håper at Norge vinner. Da blir Saeriamannen glad! :lol:

Hører at de spiller Spanias nasjonalsang, og publikum buer og piper. ER det bare meg det er noe galt med, eller virker det litt respektløst. :klø: Jeg mener de kan jo pipe og bue i hele 90 minutter etterpå. Synes at nasjonalsangene skal få bli spillt i fred og ro, på en litt verdig måte.

Jeg synes i hvert fall det, og jeg er egentlig ikke en prippen person. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Ei venninne av meg sa det bra:

Verken Norge eller Bryne skulle fått liv til å spilt fotball, de er en skam for landet...

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Sammenlikningen var for øvrig utrolig bra!! Like dårlige begge lag!!Heheh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg sa det bra:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Sammenlikningen var for øvrig utrolig bra!! Like dårlige begge lag!!Heheh!!

nei norge er vel bedre enn bryne...

og det er mange lag i norge som er dårligere enn bryne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk vel som forventet selv om man jo kunne håpe på noe annet. Men Spania er mye bedre enn oss så det er vel forsåvidt greit nok at de kom til EM og ikke vi. Tror Norge skal konsentrere seg om å få en litt mer offensiv spillestil opp på beina jeg nå. Om så dette gjør at vi ikke klarer å kvalifisere oss til neste VM og EM gjør jo ikke det så mye for det har vi ikke gjort de siste gangene nå allikevel.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...