AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Hva synes dere om menn som skal holde hånd, kysse på munnen og ta på deg hele tiden på første date? som om man er kjærester.. Det opplevde jeg og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, ville jo ikke være uhøflig heller.. Likte han ganske godt, men mistet litt av interessen etter det..
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Så DU ville ikke være uhøflig, men lot han være det? Ikke bra. Sett mannen på plass med en gang hvis du ikke liker måten han oppfører seg på! 1
Flanør Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Tja, du kan være glad du ikke dater meg. Jeg pleier å gi damene et klaps over baken på første date, med et smil - for å sjekke varene selvsagt. Bare for å sette ting i perspektiv. :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Hva synes dere om menn som skal holde hånd, kysse på munnen og ta på deg hele tiden på første date? som om man er kjærester.. Det opplevde jeg og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, ville jo ikke være uhøflig heller.. Likte han ganske godt, men mistet litt av interessen etter det.. Det hadde blitt en rett venstre ifra min side. Eller kanskje en velplassert uppercut
Steinar40 Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Tja, du kan være glad du ikke dater meg. Jeg pleier å gi damene et klaps over baken på første date, med et smil - for å sjekke varene selvsagt. Bare for å sette ting i perspektiv. :gjeiper: Du høres da direkte plagsom ut. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Skulle vel ha gitt han en liten lærepenge Fikk noen mld av han etterpå, der han helt klart prøvde å sette meg på beite, vel.. jeg er ingens ku! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Du høres da direkte plagsom ut. Første gang jeg er enig med deg! Kozeklemz!
Flanør Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Du høres da direkte plagsom ut. Tja, har aldri fått noen negativ respons på det, og de aller fleste dater jeg flere ganger. Så hva er problemet ditt?
Steinar40 Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 Tja, har aldri fått noen negativ respons på det, og de aller fleste dater jeg flere ganger. Så hva er problemet ditt? Man må jo da bare lure på hva slags kvinner du dater.
Tears.of.the.Sun Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 Uff, det hadde holdt med den første daten for å si det slik. Det høres ut som at fyren er seksuelt frustrert og desperat. Eller litt for klengete. Uansett, ikke et bra karaktertrekk. At du lengre opp i tråden klapser kvinner på rumpa på første date tror jeg er bare vås. Og gjør du det er jeg sikker på at du får like mange klapp i trynet? Du fortjener jo faktisk å bli slått
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Hva synes dere om menn som skal holde hånd, kysse på munnen og ta på deg hele tiden på første date? som om man er kjærester.. Det opplevde jeg og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, ville jo ikke være uhøflig heller.. Likte han ganske godt, men mistet litt av interessen etter det.. Det kommer helt an på hvor interessert jeg er. Jeg var borti en fyr som gjorde lignende, og han ble arkivert ganske fort. Kjæresten min nå ville kysse og kose allerede dagen etter at vi møttes, og det var helt greit. Merkelig. Men han var jo mildt sagt en mye bedre match, så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå