Gå til innhold

Personlig melding på en datingkanal

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Emne:I like you

Hello sunshine,

How are you doing? I am new on this website.I hope you understand English because my norwegian is not so fluent,although I can read and write.i most say you look so beautifull and adorable,I was mesmorised by your beautiful look.

I see we have a high compatibility. I felt we might be able to connect and meet for a coffee when I get back to Norway. i also find your profile interesting. Can you tell me more about you?

Have a nice day,

Michael

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer på hvor mange flere som har mottatt den der, jeg ;) Har faktisk fått noe lignende selv, på sukker.

Skrevet

En fyr som tydeligvis er ute etter en permanent oppholdstillatelse.

Ikke for å være negativ altså, men du vet åssen jeg er her; kaller en spade for en spade ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

En fyr som tydeligvis er ute etter en permanent oppholdstillatelse.

Ikke for å være negativ altså, men du vet åssen jeg er her; kaller en spade for en spade ;)

Du tror vel ikke jeg er så naiv at jeg går på noe sånt? Samme typen mail kommer rett som det er.

Forresten har mannen rett i at jeg har en fin profil og er en hypnotiserende skjønnhet :fnise: .

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du tror vel ikke jeg er så naiv at jeg går på noe sånt? Samme typen mail kommer rett som det er.

Godt å få vite det er fake. Jeg kunne gått rett på en sånn melding uten å blunke, for det er vel sant det som står der. :fnise: . Åh, søren, jeg ER jo ikke på noen datingkanaler!

*løpe for å registrere seg*

Endret av Cata
AnonymBruker
Skrevet

Forresten har mannen rett i at jeg har en fin profil og er en hypnotiserende skjønnhet :fnise: .

Du kan i hvert fall prise deg lykkelig som kontaktes av en mann. Her strømmer det på med amorøse mailer fra russiske kvinner. :snurt:

Skrevet

Haha! Man kan i det minste ta seg bryet med å lese gjennom profilen, så man kan legge med noen ord som tyder på at man faktisk har interesse... Eller bare finne en tusj og skrive rett på pikken, ta bilde av den og sende den avgårde. Det er det jeg gjør, og det funker som faan!

Gjest Eurodice
Skrevet

Du kan i hvert fall prise deg lykkelig som kontaktes av en mann. Her strømmer det på med amorøse mailer fra russiske kvinner. :snurt:

Heldigvis er jeg forskånet fra å motta tiggerbrev fra Svetlana, Ivanova etc. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Godt å få vite det er fake. Jeg kunne gått rett på en sånn melding uten å blunke, for det er vel sant det som står der. :fnise: . Åh, søren, jeg ER jo ikke på noen datingkanaler!

Ikke jeg heller, men russerdamene finner meg uansett. :takke:

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha! Man kan i det minste ta seg bryet med å lese gjennom profilen, så man kan legge med noen ord som tyder på at man faktisk har interesse... Eller bare finne en tusj og skrive rett på pikken, ta bilde av den og sende den avgårde. Det er det jeg gjør, og det funker som faan!

Innboksen din blir sprengt da, tenker jeg :fnise: . Det renner vel inn med brev fra damer som vil ha deg.

Skrevet

Innboksen din blir sprengt da, tenker jeg :fnise: . Det renner vel inn med brev fra damer som vil ha deg.

Jahha! Mye "åh, så liten og søøøt <3", og det fører jo til mange sympatiknull... De ler en del under akten osv, men det er sikkert bare fordi jeg er så morsom.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jahha! Mye "åh, så liten og søøøt <3", og det fører jo til mange sympatiknull... De ler en del under akten osv, men det er sikkert bare fordi jeg er så morsom.

Bedre med en liten og kjapp enn en stor og slapp, vet du :fnise: .

Skrevet

Det kommer vel litt ann på hva man skal bruke dem til, Belladonna. Tviler på at man kan bruke små peniser som dørterskel feks.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kommer vel litt ann på hva man skal bruke dem til, Belladonna. Tviler på at man kan bruke små peniser som dørterskel feks.

Det blir en vrien oppgave, tenker jeg. Man kan dandere små peniser i blomstermønster og bruke en lang, større som stilk :skratte: .

Skrevet

Jeg har bare fått én melding som var tydelig svindel. Burde ikke menn få bøttevis av slike? Kjenner jeg blir litt fornærmet når jeg tenker meg om.

Gjest Blondie65
Skrevet

De får jeg også. Og det er i den vanlige e-posten min.

Skrevet

Er ikke det koselig da? ;)

Skrevet

Eller msn - invitasjoner med silkonkløfter som avatar. :fnise:

Skrevet

Eller msn - invitasjoner med silkonkløfter som avatar. :fnise:

Jammen, er ikke det godt da... Sammen fjellørret.

Skrevet
Jammen, er ikke det godt da... Sammen fjellørret.

Bærre lækkert :eeeh::sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...