Gå til innhold

Jeg vil jeg vil jeg vil

Dina_

Anbefalte innlegg

Joda, GreenSky, det er sant det!

Jeg mener i hvert fall at de to bør ta seg en skikkelig samtale, snakke ut om problemene, og så får Dina_ finne ut om hun vil respektere hans ønsker å ha det sånn hele livet, eller om hun velger å gå sine egne veier.

Det kommer an på hvor stort ønsket hennes om å få oralsex er! Det er sikkert ikke alle mannfolk som er i stand til å gi det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Joda, GreenSky, det er sant det!

Jeg mener i hvert fall at de to bør ta seg en skikkelig samtale, snakke ut om problemene, og så får Dina_ finne ut om hun vil respektere hans ønsker å ha det sånn hele livet, eller om hun velger å gå sine egne veier.

Det kommer an på hvor stort ønsket hennes om å få oralsex er! Det er sikkert ikke alle mannfolk som er i stand til å gi det.....

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Minner meg om en annen debatt her. Da var det snakk om en kvinne som ikke likte å suge mannen sin.

I denne debatten var det stor enighet om at hun for all del ikke måte gjøre noe hun ikke likte/følte seg komfortabel med.

For å unngå den forferdelige dobbeltmoralen kan vel alle være enige om at det samme må være tilfelle her.

Han må for all del ikke utføre oral-sex på henne om han ikke føler for det. Og hun må heller ikke forsøke å tvinge/lure han til å gjøre det.

Egoistisk, tja........?

hilsen

mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Minner meg om en annen debatt her. Da var det snakk om en kvinne som ikke likte å suge mannen sin.

I denne debatten var det stor enighet om at hun for all del ikke måte gjøre noe hun ikke likte/følte seg komfortabel med.

For å unngå den forferdelige dobbeltmoralen kan vel alle være enige om at det samme må være tilfelle her.

Han må for all del ikke utføre oral-sex på henne om han ikke føler for det. Og hun må heller ikke forsøke å tvinge/lure han til å gjøre det.

Egoistisk, tja........?

hilsen

mann

Ikke enig med deg! Dette er da et diskusjonsforum, da er det jo helt naturlig at mange foskjellige meninger kommer fram.

Har ikke lest den tråden du snakker om, men det betyr jo ikke at "alle" er enige, eller egoistiske, mulig at de som var uenige/hadde et annet syn ikke kom frem i akkurat den debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke enig med deg! Dette er da et diskusjonsforum, da er det jo helt naturlig at mange foskjellige meninger kommer fram.

Har ikke lest den tråden du snakker om, men det betyr jo ikke at "alle" er enige, eller egoistiske, mulig at de som var uenige/hadde et annet syn ikke kom frem i akkurat den debatten

Mulig det...

Bare påfallende at de aller fleste meningene som kom frem i den tråden gikk i retning av at mannen bare måtte akseptere at hun ikke likte det, mens her er mange av meningene diametralt motsatte...altså at det er noe galt med gutten som ikke vil utføre oralsex på henne....

Det er sikkert bare en tilfeldighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Mulig det...

Bare påfallende at de aller fleste meningene som kom frem i den tråden gikk i retning av at mannen bare måtte akseptere at hun ikke likte det, mens her er mange av meningene diametralt motsatte...altså at det er noe galt med gutten som ikke vil utføre oralsex på henne....

Det er sikkert bare en tilfeldighet....

Jeg synes slett ikke det er noe galt med en gutt som ikke vil utføre oralsex. Eller andre ting. Jeg har respekt for andres grenser, og jeg forlanger at mine grenser blir respektert. Noe annet gjør meg sint.

Er det noe spesielt en savner, går det jo an å høre med partneren, ev. forsiktig introdusere dette. Men ikke "tvinge" noen eller insistere. Aldri. Da får en heller ta valget og gå. Dette gjelder både menn og kvinner, jeg forstår ikke at det skulle være noe forskjell mellom kjønnene i det. Så sånn sett er jeg enig med deg gjest. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo ikke noe med at han ikke vil utføre oralsex, sånn generelt sett. Det som er problemet er at han ikke vil utføre oralsex på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Det har jo ikke noe med at han ikke vil utføre oralsex' date=' sånn generelt sett. Det som er problemet er at han ikke vil utføre oralsex på meg.[/quote']

Joda, jeg skjønte det, måtte bare svare gjesten over her.

Ellers... Du har sikkert foreslått for han at du kan vaske deg rett før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror poenget for enkelte (som meg) er at det er så ubegripelig at en mann IKKE skulle like å gi oral-sex. Det er jo så godt å gjøre det.

Slikke henne i skrittet, lukte hennes aroma, lepje i seg hennes safter... Himmelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg tror poenget for enkelte (som meg) er at det er så ubegripelig at en mann IKKE skulle like å gi oral-sex. Det er jo så godt å gjøre det.

Slikke henne i skrittet, lukte hennes aroma, lepje i seg hennes safter... Himmelsk.

:oops:

Desverre er det ikke alle fyrer som liker det. (Snakker av erfaring!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina skjønner at du blir gal du fortjener oralsex du kan ikke bare gi å gi å ikke få noe til bake , hvis han synes at du lukkter litt prøv å vaske deg rett før å si nå er jeg nyvasket å lukkter godt . :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det. Har prøvd alt. Det nytter ikke.

Har sagt til han at det er enten eller.. Enten får begge to oralsex, eller så får ingen det.

Får se hvor lenge han klarer det ;)

Men jeg vil jo gjerne at han skal gjøre det fordi han har lyst, ikke fordi han må. Huff, blir bare dumt alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Neida Dina_, det er slett ikke dumt!

Men frister det med oralsex fra en fyr som rynker på nesa og egentlig synes det er litt ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke at jeg hadde hatt så fryktelig lyst på oralsex hvis jeg hadde sett at kjæresten min ikke hadde likt det. Det er ikke så lett å nyte behandlingen man får hvis man ser ned på et rynkete tryne..... :evil:

Som jeg har sagt tidligere, er du nødt til å finne ut hvor viktig oralsex egentlig er for deg, om det er noe du kan tenke deg å leve uten...

Vi har alle våre problemer, men jeg synes jo han burde fått litt dårlig samvittighet hvis du har drevet og gitt ham oralsex hver kveld. Det er jo tydelig at han liker det når han er mottakeren, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye er det hans feil, egentlig?

For noen uker siden, Dina_, fortalte du jo at kjæresten din hadde foreslått at dere kunne prøve 69, men da var det vel du som holdt tilbake?

Er du sikker på at kommunikasjonen mellom dere to er helt slik den burde være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han foreslo at vi kunne prøve det en dag ja.. men så trakk han seg unna med unnskyldningen at jeg hadde hatt mensen to uker tidligere :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han foreslo at vi kunne prøve det en dag ja.. men så trakk han seg unna med unnskyldningen at jeg hadde hatt mensen to uker tidligere :roll:

Atte ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo forskjellige saker du kan smøre på med smak og lukt, men det blir nå som å ha ketchup på en mør chauteubriand spør du meg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...