Gå til innhold

Jeg vil jeg vil jeg vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han vil ikke..

Jeg blir snart gal.. Jeg gir han oral sex hver kveld.. Prøver så godt jeg kan å gjøre det bra for han.. Men han nekter fortsatt å gi meg noe tilbake. Han sier at han har kun vært sammen med jenter som ikke lukter noe som helst, og derfor liker han ikke det at jeg har en svak lukt.

Men herregud da.. Vi har jo bodd sammen i 2 år nå.. Han burde jo ha blitt vant til det nå??

Arg. Blir så frustrert. Jeg vil ha oralsex jeg og! :ler:

Beklager.. Måtte bare få det ut en plass... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frusterasjonen! Bare vært sammen med jenter som ikke lukter NOE i det hele tatt? HELT sikker på at han har vært sammen med noen før...? :roll:

Jeg ville ha sluttet å gi han noe som helst en periode jeg...slik det er nå får han jo selvom han ikke gir tilbake - og sånn kan det jo ikke være for ever, ikke sant? Nei, la han vente litt nå! :wink:

K

Skrevet

Han skryter ikke bare på seg litt oralsex da, for å ikke virke for pysete?

Skrevet

Det har jeg tenkt på også.. At han bare skryter på seg det for å ikke virke totalt uerfaren. Jeg vet at han kun har vært sammen med ei før meg og de var kun sammen i en måned eller noe. Men jeg vet at han har sagt at han har prøvd 69.

Men jeg trodde da at alle jenter har en viss lukt?

Dette er litt flaut, men jeg har sjekket dette med lukt et par ganger og jeg kan ikke kjenne noe spesielt.. Men jeg kan jo ikke si at jeg føler meg spesielt opplagt til sex bestandig når man får høre av sin kjære at man stinker :ler:

Skrevet

Konklusjon; han vil helst slikke en oppblåsbar dukke.

Alle jenter lukter litt, nyvasket eller ei. Og ihvertfall når man begynner å bli opphisset.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke villet gitt ham oralsex, hvis han ikke ville gitt meg det.

Hvis han bare var sammen med hun forrige i én måned, sier det seg jo selv at han ikke har så mye erfaring.

Jeg synes han oppfører seg barnslig, men det kan jo hende at han har litt motforestillinger mot sånne kroppssafter. Det er jo noen som liker lukten/smaken, mens andre skyr unna.

Men han forstår jo ikke at du mener det seriøst, hvis du fortsetter å gi ham oralsex hver kveld.... Prøv å ligge unna en stund, og se hvordan han reagerer på det!!

Skrevet

Skal prøve det ja.

Han sier at han er veldig følsom ovenfor lukter. Det er alt han har sagt om saken.

(Kanskje jeg burde nevne til han at også han har en lukt?) ;)

Skrevet

Gjør gjerne det! Det er jo ikke akkurat synd på han!!!

Før en samtale om lukter, så får dere forhåpentligvis skjønt hverandre litt bedre, uansett hvor sårende det kan være.

Skrevet

Jeg har prøvd å si det til han før.. At jeg synes det er tåpelig av han å ikke ville gjøre det pga det. At det er helt naturlig og ikke noe jeg kan gjøre noe med. Eneste han svarte var "jaja.. ikke noe å gjøre med det da"..

Mao.. Det blir ikke noe på meg ;)

Skrevet

Så koselig type du har, da..... :(

Vet du om han forstår at det virkelig er viktig for deg? Vi får se, da, hvor lenge han selv vil trives uten personlig nytelse... hvis du greier å holde deg borte fra kuken hans en stund...... :P

Skrevet
Men han vil ikke..

Jeg blir snart gal.. Jeg gir han oral sex hver kveld.. Prøver så godt jeg kan å gjøre det bra for han.. Men han nekter fortsatt å gi meg noe tilbake. Han sier at han har kun vært sammen med jenter som ikke lukter noe som helst, og derfor liker han ikke det at jeg har en svak lukt.

Men herregud da.. Vi har jo bodd sammen i 2 år nå.. Han burde jo ha blitt vant til det nå??

Arg. Blir så frustrert. Jeg vil ha oralsex jeg og! :ler:

Beklager.. Måtte bare få det ut en plass... :hoho:

:o

Gjest christersko
Skrevet

kom til meg så skal du få oralsex..! :lol:

Gjest sexysadie
Skrevet

tror ikke man kommer langt med å begynne å slutte å suge fyren nei.

Skrevet

hadde det vært min gutt, så hadde han gått på en skikkelig utsultningskur. ingen oralsex. ikke så vanskelig det (erhm... :oops: )

eventuelt hadde jeg bedt ham om å lukte på meg, rundt munnen, etter at jeg er ferdig - så skulle han ha kjent lukt. er ikke noe å legge skjul på at alle lukter sterkere når man er opphisset, og som min kjære sier etter at jeg har gitt ham en bj og kysser ham: "du smaker kuk". og så smiler han fornøyd... :sjarmor:

"snowballing" er også et alternativ. du suger han til han kommer, og så svelger du litt og kysser ham dypt etterpå og gir ham resten av dosen i kysset. :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Dina

Det du kan gjøre er å begynne å kysse ham helt vilt etter å ha gitt ham en blowjob og spørre ham om hvordan han likte smaken av seg selv bakefter.... :blunke:

Skrevet

Jeg har faktisk gjort det.. Kysset han etterpå.. Ingen reaksjon overhodet :roll:

Da tenkte jeg bare "flott, han foretrekker sin egen lukt fremfor min" :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

"snowballing" er også et alternativ. du suger han til han kommer, og så svelger du litt og kysser ham dypt etterpå og gir ham resten av dosen i kysset. :D

Hadde nok ikke blitt så veldig poppulært, vil jeg tippe! :lol:

Skrevet

For en egoist av en type! Han må vel ofre litt for deg iallfall da...Det skulle jo bare mangle...Et forhold består jo av å gi og ta? Ikke bare ta... Som mange andre har sagt her, ikke gi ham noe du heller...Hvis han vil ha oralsex, vil du også ha det!! Lykke til... :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet
For en egoist av en type! Han må vel ofre litt for deg iallfall da...Det skulle jo bare mangle...Et forhold består jo av å gi og ta? Ikke bare ta... Som mange andre har sagt her' date=' ikke gi ham noe du heller...Hvis han vil ha oralsex, vil du også ha det!! Lykke til... :roll:[/quote']

På den annen side synes jeg ikke en skal kunne forlage ting av partneren heller. Må jo respektere hverandres grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...