Gå til innhold

Å dra opp 10 år gamle tråder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er noen som driver og henter opp de eldste trådene de kan finne her inne nå. Jeg antar at det ikke finnes noen regel mot det, men hadde det gått an å markere på noen måte at dette er en gammel tråd, bortsett fra datoen med liten skrift? De færreste leser jo den for hvert innlegg de åpner. Og nå svarer folk i fullt alvor på problemstillinger som har vært uaktuelle i mange år. Hva med en melding ala "denne tråden har vært inaktiv i 1 år"? Eller en annen form for merking så folk i hvert fall vet at de svarer noen som sannsynligvis ikke har vært her på årevis? På tripadvisor bla. tror jeg de stenger trådene for svar (men lar dem fortsatt være åpne for lesing) etter en bestemt tid som inaktiv. Vet ikke om det er den beste løsningen, men det er litt synd å se at folk lar seg "lure" til å svare på 10 år gamle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er tydelig at gjesten gjør det bare på kødd også. Sperr brukeren, dette er spamming.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

Sikkert fedmegjesten igjen.

Herregud, han ødelegger forumet!=!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, jeg troddeat det var jeg som begynte å bli mer paranoid, kunne ikke skjønne hvorfor hver eneste tråd jeg gikk inn på var eldgamle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er tydelig at gjesten gjør det bare på kødd også. Sperr brukeren, dette er spamming.

Det er en allerede utestengt bruker, ser de holder på å renske opp nå. Men ingenting som hindrer han i å skaffe ny IP og fortsette spammingen. Fedmegreiene er det vanskelig å stoppe, om man ikke skal gå til det skritt å sperre for ordet "feit". Men gamle tråder-problematikken burde kanskje bli sett på. Selv om folk som liker å trolle helt sikkert vil finne på andre morsomheter om noen muligheter stenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er morsomt å lese gamle tråder, så jeg ser ikke helt problemet.. Mange som ikke var her inne for 10 år siden også, og derfor ikke har sett tråden før.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er morsomt å lese gamle tråder, så jeg ser ikke helt problemet.. Mange som ikke var her inne for 10 år siden også, og derfor ikke har sett tråden før.

Problemet er at det er en utestengt bruker som har som hobby å dra opp gamle tråder, og som sikkert morer seg stort når folk går på limpinnen og gir personlige råd i en sak som var aktuell for 10 år siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at gamle tråder blir dratt opp igjen er noe som gjentar seg i ferietiden. Har vært sånn i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med at KG foretar en rensking av gamle inaktive tråder?

:tristbla: ..nei, det står så masse spennede i de gamle trådene også, burde heller bli stegt for gjster å svare. hadde kansje hjulpet litt...? *håpe*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 9 år senere...

Annonse

Fakta? skrev (På 17.7.2021 den 21.11):

Helt enig!

:hoho: Like aktuelt nå som for 10 år siden, ser jeg :hoho: Jeg ser ikke problemet. Syns det er litt gøy at tråder fra en svunnen tid løftes opp. Utrolig at dette forumet har vært aktivt i 20 år! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...