^KinderMaxi^ Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Hvor får man tak i litt spesielle deksler?
Gjest Iah Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Hvis man handler fra selgere som har god feedback, så er det helt uproblematisk.
Cata Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Handler stadig vekk på ebay jeg også og kun en gang har jeg hatt litt problemer, men det tror jeg var feilkommunikasjon som hauget seg opp. Fikk da det jeg hadde bestilt etterhvert, når selger og jeg bare fikk greit ut flokene. Men velg selger med god rating for sikkerhets skyld.
^KinderMaxi^ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2011 Hvis man handler fra selgere som har god feedback, så er det helt uproblematisk. Hvordan vet man at de har god feedback da? Syns det var billig det Leveringstid?
Cata Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Du ser prosenttallet på feedback oppe til høyre på ebaysiden når du klikker på et item. Det står under "seller info"
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 Hvor får man tak i litt spesielle deksler? Ebay er stedet. Drøssevis å velge i til en brøkdel av pris i norske butikker. Vil du ha rask levering (2-8 dager) sjekker du ut ebay.co.uk (altså ebay england)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå