Gå til innhold

Forventer han sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei jente på 24 år. Møtte en fyr så vidt gjennom noen kjente av noen kjente. Var bare så vidt vi vekslet noen ord. Men han la meg til på facebook etter det, så snakket litt der. Han har nå invitert meg hjem til han for middag og film, og jeg takket ja. Kommer han til å forvente sex? Er ikke så vant med dating, og iallefall ikke hjemme hos hverandre på første møte.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Siden jeg ikke kan vite hva en person så tidlig i en datingfase mener eller forventer ville jeg aldri møtt dem hjemme. Så enkel er jeg. Når forventninger og meninger er mer klargjort kan man ta skrittet til hjemmebesøk.

Skrevet

Det er fort at en hjemmedate kan føre til tilnærmelser du kanskje ikke ønsker, fordi du legger noe annet i det enn den ukjente du inviterer hjem gjør.

For å unngå at det blir pinlig eller ubehagelig (Det er jo også en viss risiko å invitere fremmede menn hjem slik), vil jeg absolutt anbefale å treffe denne mannen på et mer offentlig sted inntil du har et inntrykk, og dere er bedre kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man skal få gå på hjemmedate uten å måtte gi sex for det. Han har ingen grunn for å forvente sex på første date med deg bare fordi dere er hjemme hos han. Han har faktisk ingen grunn for å forvente sex med deg, uansett.

Kommer han med tilnærmelser så får du bare avvise han på en hyggelig måte. Smil og le det vekk. Ha iallfall ikke sex med han når du ikke har lyst! Du skylder han ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig han forventer. Men det er jo ikke dermed sagt han får det, da du så klart også har ett ord med i laget. Men nå sier ikke du om du selv forventer sex, så for alt vi vet er det kanskje det begge forventer og at det ender slik. :klemmer:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva forventer du/ønsker du deg?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Nei, jeg vil ikke ha sex første gang jeg møter han. Burde jeg si ifra om dette på forhånd så han vet det?

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

TS her. Nei, jeg vil ikke ha sex første gang jeg møter han. Burde jeg si ifra om dette på forhånd så han vet det?

Nei, du skal ikke gi beskjed på forhånd! Menn forventer ikke sex på første hjemmedate. Og om de gjør det.. så får de bare bli skuffet! Det er ingen selvfølge at kvinnen skal ligge med mannen på første date, enten det er ute eller hjemme!

Prøver han seg så kan du si at "det er ikke helt meg å gå så fort frem". (Da vil han sannsynligvis bli mer interessert i deg også!) :)

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker

Bond, mod

Skrevet

Er ei jente på 24 år. Møtte en fyr så vidt gjennom noen kjente av noen kjente. Var bare så vidt vi vekslet noen ord. Men han la meg til på facebook etter det, så snakket litt der. Han har nå invitert meg hjem til han for middag og film, og jeg takket ja. Kommer han til å forvente sex? Er ikke så vant med dating, og iallefall ikke hjemme hos hverandre på første møte.

Ha sex med ham for sikkerhets skyld, du.

• Liker 2
Skrevet

han spør sikkert om du vil overnatte, om du ikke vil ligge med han så tidlig er det jo bare å komme med en unnskyldning om at du må hjem, men om daten går bra kyss han når du går eller noe så han skjønner at det har gått bra og at du vil møte han igjen.

Skrevet

han spør sikkert om du vil overnatte, om du ikke vil ligge med han så tidlig er det jo bare å komme med en unnskyldning om at du må hjem, men om daten går bra kyss han når du går eller noe så han skjønner at det har gått bra og at du vil møte han igjen.

Hun trenger vel ikke komme med noen unnskyldning. Det er bare å si rett ut at litt kyssing er greit, men hun vil vente med noe mer til de blir bedre kjent.

• Liker 1
Skrevet

De menn jeg kjenner til ville aldri ha invitert til sex på 1. date. Selv ville jeg ta slike menn dønn useriøst.

Hvis en mann vil være seriøs med en kvinne, venter han/de med sex.

(Regner med at "Steinar" er enig?)

• Liker 1
Skrevet

Nå er jo verden blitt et skrudd sted, så en vet jo aldri, men for min del er det ingen sammenheng mellom "vil du bli med å se på Harry Potter hos meg til lørdagen?" og at hun da også har takket ja til face down ass up. Skal man ikke bare bli kjent da?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nå er jo verden blitt et skrudd sted, så en vet jo aldri, men for min del er det ingen sammenheng mellom "vil du bli med å se på Harry Potter hos meg til lørdagen?" og at hun da også har takket ja til face down ass up. Skal man ikke bare bli kjent da?

Jo, akkurat!

Åssen bli kjent uten face down - ass up da? Overfladiskhet er det nok av, her gjelder det å komme til bunns, bokstavelig talt :ler:

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke at han FORVENTER sex, men heller mer at han håper på at det kan skje. Heldigvis bestemmer du over deg selv og kan si nei om du ikke føler for det.

-Domino

Skrevet

Det kommer jo helt ann på fyren det. Jeg møtte kjæresten min hjemme hos han første gangen. Men vi hadde ikke sex. Vi kysset den kvelden, men thats it. Han ville ikke ha sex, han ville bli kjent med meg. Jeg var vel der ca hver dag i to uker før det ble noe sex på oss : -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...