Gå til innhold

Hva er du bekymret for akkurat i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet

Formen min. Har ikke trent på lenge,

Skrevet

Ingenting?

Det er ikke sunt å gå rundt å bekymre seg heletiden :) Som regel er de tingene man bekymrer seg for helt uskyldige også.

Gjest Girly92
Skrevet

P-staven. Fikk mensen idag, og er livredd jeg skal bli en av de som får lengre mens av det og at det blir lite kos på meg og den stakkars kjæresten som kommer hjem fra ferie om noen dager. Og hjelp, jeg reiser i militæret om en uke :redd:

AnonymBruker
Skrevet

For ørene mine.. Jeg har kraftig tinnitus og har vært utsatt for mye høy lyd de siste dagene (uforskyldt), og nå er jeg redd for at tinnitus skal bli enda verre.. Ingen lett ting å leve med.

Skrevet

At jeg ikke rekker flyet. Sitter bom fast i kø på E18.

AnonymBruker
Skrevet

For om gårdagens flotte soldag er den eneste vi får i juli.

Den første dagen uten regn så langt i juli, og i dag er regnet tilbake. Bekymret for ferieværet for å si det slik..

AnonymBruker
Skrevet

at jeg er deprimert

Gjest Heloise
Skrevet

Ingen ting! Livet er bekymringsfritt!

Skrevet

At jeg aldri skal klare å trives i en jobb og få en fast stilling, sånn at samboeren og jeg kan få lån og bygge huset vi drømmer om. Alt står og faller på meg. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

At jeg forblir singel og barnløs......

Skrevet

Jeg er bekymret for telefonsamtalen jeg må ta i morgen til sjefen, og fortelle hvorfor jeg ikke kom på jobb på fredag, eller torsdag. Jeg tror det blir godt å fortelle ting ærlig om hva som skjedde, men likevel gruer jeg meg litt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er bekymret for at jeg skal si opp jobben min om en uke, først og fremst fordi jeg vet at sjefen min er en sur kjerring som kommer til å ta det veldig personlig. Jeg er bekymret fordi jeg vet at hun kommer til å gi meg elendige referanser, selv om jeg er den beste ansatte hun har, fordi jeg slutter 3-4 mnd etter at jeg begynte. Jeg er bekymret for at hun kommer til å insistere på at oppsigelsestiden er på 1 mnd, selv om den er på to uker. Jeg er bekymret for at de to ukene kommer til å bli et helvete, og jeg er bekymret for at hun ikke kommer til å gi meg den ene frihelgen jeg trenger den uka jeg sier opp, bare for å være vrang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt bekymret at det kommer til å regne imorgen å. Er invitert på en stor grillfest hos en kompis av meg, så får krysse fingrene.

Gjest Katee
Skrevet

Jobb. At jeg aldri kommer til å finne en ny jobb der jeg trives, og om jeg finner en ny jobb så kommer jeg til å bekymre meg over hvordan sjefen håndterer det

:sjenert:

Skrevet

Jeg rakk ikke flyet:(

En bekymring mindre?

Nå bekymrer jeg meg om at jeg har brukt altfor mye penger på å ombooke fly og hotell.

Skrevet

At jeg viste fingeren til noen som fulgte etter meg rundt i byen natt til lørdag, og at jeg blir anmeldt for rasisme pga det...

lite sannsynlig, men det bekymrer meg :sjenert:

Skrevet

at de som skulle flytte inn i leiligheten ikke får brukt get før i morgen fordi det var en regning som ikke var betalt...

Skrevet

Jeg er bekymret for å ikke komme meg opp i rett tid til jobben i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...