AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Ja, hva er så det? Om det er noen fisefine søringfruer her som ikke tåler en slik tråd, hold dere unna.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg kjenner jeg blir veldig provosert når folk kaller andre for jævla homo (enda personen ikke er gay). Ikke fordi det er så veldig grovt, men fordi det er en veldig homofobisk ting å si.
MsQuims Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Rasistiske/homofobiske skjellsord er jo generelt de verste. Ellers reagerer jeg når menn kaller hverandre "kvinnfolk" som skjellsord. For eksempel hvis en kompis ikke vil bli med ut å drikke og de sier "Å du ditt jævla kvinnfolk."
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Det morsomste jeg vet er "Din veivalsoverkjørte urinblære"
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Hater at folk sier "helt mongo" eller "retard" for å uttrykke at noe eller noen er dum eller teit. 2
Gjest Aliyyah Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 Faen. Hore. Tisselefse. (Jævla) svarting. Nigger. Bruning. Kafir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå