Cata Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Har noen tips til nettsider som forhandler pumpeflasker i plast - gjerne i litt friske farger- for såpe, shampoo og liknende? Har prøvd å finne på butikker i omegnen her, men finner bare flasker i glass eller steintøy, og siden jeg har tenkt å bruke flaskene til såpe/shampoo i dusjen så ser jeg for meg det kan bli glipptak og ublide møter med flisene av og til. Vil derfor ha noe som ikke er altfor lett å knuse.
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 De har mange på Saape. Vet ikke om de har nettbutikk, men de har det hvertfall i butikkene sine.
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Forresten; de heter ikke Saape lenger, de heter Lucky Duck
sequin Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 (endret) de har mange på ikea.no her f.eks Endret 17. juli 2011 av sequin
Cata Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Argh! Den fra IKEA var fin, bare så synd de ikke hadde den på "min" IKEA da jeg var der sist . Fant faktisk ikke noen i plast i det hele tatt der . Muligens er jeg ekstremdårlig til å lete. Europris har jeg heller ikke funnet noe på, men jeg kan sjekke den andre butikken jeg vet av i noenlunde rimelig nærhet. Får prøve å google Lucky Duck. Prøvde å google Saape men fikk ikke opp noe fornuftig, men det er kanskje ikke så rart hvis de har skiftet navn. Takk for svar, alle sammen. Endret 17. juli 2011 av Cata
Cata Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2011 Lucky Duck ser ut til å være stedet. Var inne på nettsiden deres og kikket og der var mange i akkurat den gata jeg tenkte på. Dessverre har de ikke nettbutikk, så må vente til jeg befinner meg på et LuckyDuck-sted .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå