Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

85D passer meg fint synes jeg, men har ikke målt. Burde vel gjøre det ;)

Skrevet

Er også en 85D, på grensen til F. Huff.. :fnise: Skal få målt og tilpasset ordentlig så snart økonomien tillater det da!

Skrevet

80G.

Det finner jeg dessverre ikke i kjedebutikkene. Bruker nesten bare BH'er fra Freya.

Skrevet

80D, noen som vet hvor de selger denne str med puter i? Finner det ikke..

Skrevet

65DD på Change. Så er vel i grunn 65D da?

AnonymBruker
Skrevet

70H i følge dama på Change. Men jeg føler ikke at de er så store.

ja, jeg har jo 65 D i følge hun dama på Change, men alle andre butikker har ment jeg har 75B, skjønner ikke :P

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg har jo 65 D i følge hun dama på Change, men alle andre butikker har ment jeg har 75B, skjønner ikke :P

Det er jo ca samme størrelsen da, siden du går ned to cupstørrelser men opp tilsvarende i omkrets. Men selv om størrelsen er lik betyr ikke det at 75B er den størrelsen som gir puppene dine best støtte og passform.

AnonymBruker
Skrevet

80 b

Gjest frøken am
Skrevet

Hadde str. 75B for noen mnd. siden, men etter jeg ble gravid må jeg hverfall ha str. 80 og nå kanskje en D (er 18 uker på vei) :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Etter å ha fått målt meg hos Change, så måtte jeg ha en 75DD.

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha fått målt meg hos Change, så måtte jeg ha en 75DD.

Du burde legge ut bilde i kroppstråden :popcorn:

Seriøst altså..

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også 70 H etter å ha målt meg hos change, Brukte 75 G før, og det blir jo det samme når en går opp en cup. Har ikke merket at Change har mindre cup,er en andre steder...f.eks Freya.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

70 FF...

I følge change 65 G.. :sjenert:

Gjest halebein
Skrevet

Var en innskrumpet 70 a miiiinus, etter amming av 3 barn, men nå er jeg 70E i følge changes måleverktøy, men finner så få BHer i den str, så jeg bruker 70D eller 75 D, alt etter hva jeg finner i butikken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...