Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvilken størelse jeg bruker nå :sjenert:

Har ikke målt meg etter at jeg gikk gravid.

Før jeg fikk datteren vår var jeg rundt 90D men de er for små nå, så er faktisk litt usikker.

Jeg må kjøpe meg nye :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 85 D, men skulle målt de, for føler ikke at det helt er min størrelse...

Skrevet

75E ifølge de på Change, men de har små cupstørrelser. Så, er vell egentlig 75DD :sjenert:

Skrevet

70D som oftest, men i det siste har jeg lagt merke til at de glir litt oppover ryggen etterhvert. Kanskje jeg burde måles igjen.

Skrevet

Skal egentlig ha 60-65 D-E, men har mest 70 B-D i skuffa mi fordi jeg synes jeg finner så lite i mine størrelser.

Skrevet (endret)

Har fått målt meg i en undertøysbutikk og jeg bruker da 70D.

Endret av smalls
Skrevet

70 a-b, men de passer ikke ordentlig pga mitt veldig utstikkende brystbein :kjefte:

Skrevet

Etter mål 65D. Men blir oftere 70C, litt lettere å finne.

Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke hvordan dere finner bh´er som passer i kjedebutikkene når en større størrelse enn D cup?

Bruker som sagt 65/70 H på Change, og en sjelden gang kan stikke innom f.eks. HM og falle for en bh. (Det er vel hele sette jeg egentlig faller for da.) Vet innerst inne at den ikke kommer til å passe, men prøver likevel. Cup´en er alt alt for liten, og båndet rundt henger og slenger. Så, hvordan får dere det til? Om jeg ikke husker feil, pleier jeg å ta med meg 70/75 D inn i prøverommet.

Beklager, ikke meningen å kuppe tråden TS. :sjenert:

Endret av laperla
AnonymBruker
Skrevet

65G

Gjest BettyBoop28
Skrevet

haha, teit tråd, men det er faktisk interesangt å se for stor forsjell det er på oss kvinner. min er enten 70a, 70b eller 75a :D

hva er din?

Jeg passer både 70C og 70D avhengig av hvor bhene selges. Har funnet ut at de er forskjellige fra butikk til butikk. Bruker av og til 65D om det er stroppeløs slik at den ikke skal dette ned. Og så kommer det an på om bhen er vattert eller ikke. Om den ikke er vattert bør jeg helst bruke c, om den er vattert, helst d, hvis ikke tyter puppene ut.

AnonymBruker
Skrevet

klarer ikke finne rett størrelse!!! noen som vet hvordan jeg kan finne det ut uten å spørre noen?

Skrevet (endret)

klarer ikke finne rett størrelse!!! noen som vet hvordan jeg kan finne det ut uten å spørre noen?

Du kan for eksempel måle her. Men det er ikke sikkert det blir riktig :)

http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/

Endret av Judge Judy
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare gå inn på en bh butikk å spørre da? Er det så farlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...